در حال بارگذاری ...
دبیر جشنواره خبر داد:

هیئت انتخاب آثار نخستین جشنواره تئاتر خیابانی مفاهیم قرآنی لیکک معرفی شدند

دبیر نخستین جشنواره تئاتر خیابانی مفاهیم قرآنی لیکک ، طی احکامی جداگانه مهرداد علی پور، مصطفی لاهوتی نژاد و ثارالله آذریتون را به عنوان هیئت انتخاب نخستین جشنواره تئاتر خیابانی مفاهیم قرآنی لیکک منصوب کرد.

به گزارش ایران تئاتر از کهگیلویه و بویراحمد، امیر مسلمی نیا گفت: بازبینی از آثار ارائه شده به دبیرخانه نخستین جشنواره تئاتر خیابانی مفاهیم قرآنی لیکک از 9 تا 11 اسفندماه توسط هیئت انتخاب در شهرهای لیکک و لنده بازبینی خواهند شد.

نخستین جشنواره تئاتر خیابانی مفاهیم قرآنی لیکک در روزهای 22 تا 24 اسفندماه 1397 در شهرستانهای بهمئی و لنده برگزار می‌شود

مهرداد علی پور متولد ۵۸/۷/۱

از سال ۷۲ فعالیت ایشان در تآتر شروع شد و تا کنون ادامه دارد

در رشته های بازیگری،کارگردانی،طراحی صحنه و لباس و موسیقی تئاتر فعالیت دارد

دیپلم افتخار بازیگری مرد،کارگردانی،طراحی صحنه و لباس و موسیقی تئاتر در دوره های مختلف جشنواره های تئاتر استانی، منطقه ای و ملی، بازیگری دوم جشنواره ی بین المللی تئاتر دانشجویی، کاندید بازیگری فجر در سال92  را در کارنامه خود دارد.

هم اکنون نیز مشغول برگزاری وورکشاپ بازیگری کودک است.

مصطفی لاهوتی نژاد متولد62/11/02

لیسانس مهندسی معماری

شروع فعالیت حرفه ای در تئاتر از سال ٧٧تاکنون

حضور در جشنواره های استانی منطقه ای و فجر و اجراهای  خارجی

ثارالله آذریتون متولد 1366/03/01

دانش آموخته ی لیسانس  تئاتر عروسکی و فوق دیپلم معماری

 رئیس انجمن نمایش شهرستان کهگیلویه و سابقه دبیر علمی انجمن علمی تئاتر عروسکی دانشگاه هنر

مدیر روابط عمومی نشریه نحو، عضو شورای بازبین جشواره بین المللی فیلم نهال دوره نهم، عضو شورای انتخابی سالن سه نقطه

از سال 82 با بازی در نمایش کودکان بزرگ نوشته و کارگردانی علی دلیر کار بازیگری را شروع کرده و تاکنون در نمایش های

هورا هورا ما دیوانه ایم،انتظار،نی نی اخاذه،یادداشت هایی از آخرین سرباز جنگ جهانی،اتفاق،گاهنبار،مرگ بدون اجازه وارد می‌شود،آرامش در حضور دیگران،فدک،برد امامزاده،دکتر خی ئل،درمیانه راه،کجا ماندن جاماندن،ابربارانش گرفته بود،ناتان و تبیلت،یک نوکر و دو ارباب،خیال یا روایت ناتمام یک ابله،کنار ستاره ها بر می گردم،من و ستاره هاو...بازی کرده است.

کارگردانی نمایش های: دکتر خی ئل،در میانه راه،ناتان و تبیلت،آرامش در حضور دیگران،کنار ستاره ها بر می گردم،خیال یا روایت ناتمام یک ابله،گلزخم و باران و...را برعهده داشته است ودر چند اثر از جمله،در میانه راه ،گلزخم و راه رفتن در بهشت و در اتاق باد می وزدو..‌به عنوان طراح صحنه حضور دارد.




نظرات کاربران