در حال بارگذاری ...
گزارش ایران تئاتر از برنامه نمایش ها در سالن های خصوصی

آخرین ماه سال؛ میزبان 28 نمایش

ایران تئاتر: در هفته پیش رو سالن های خصوصی با ۲۸ اجرا از تئاتر دوستان میزبانی می کنند. می خواهیم نمایش هایی که در دهه دوم اسفند ماه میهمان این سالن ها هستند را به شما معرفی می کنیم.

گزارش ایران تئاتر، در هفته پیش رو سالن‌های خصوصی میزبان نمایش‌هایی جدید در اواسط آخرین ماه از چهارمین فصل سال 97 هستند. عمارت نوفل لوشاتو با 2 سالن از 6 نمایش میزبانی می‌کند و خانه نمایش مهرگان در دو سالن پذیرای 8 اجرا است. همچنان در این هفته نمایش‌هایی همچون «دوجلاد»، «تن تهران» و... روزهای پایانی اجرای خود را سپری می‌کنند. در متن پیش‌رو نمایش‌هایی را که در اواسط اسفند ماه میهمان سالن‌های خصوصی تئاتر تهران هستند را به شما معرفی می‌کنیم.

 

7 نمایش سالن شهرزاد

نمایش «پرگنت» نوشته هنریک ایبسن و کارگردانی علیرضا قاسمی ساعت 18 در سالن 1 پردیس تئاتر شهرزاد به صحنه می‌رود. در این نمایش ناصر عاشوری، علیرضا قاسمی، ندا سلیمانی، امیر فراهانی، علی بهرامی، پروین صائبی، منصور نوبخت، پریما کفافی، هیلا میری، مبینا تحتا، رضا آقایی، مهتا ترابی، مهدیه رضائیان، مبینا زرینی، مائده صفری، النا امیدی، محمد مفاخری، شایان حاج اسماعیلی، مهسا بان، ملیکا گل محمدی، ملیکا آدیگوزل زاده، مسیحا شهبازی، الناز محمدی، هستی باقری، علی باقری، سمیه طالبی فر، وحید انجامی پناه، محمود مجیدی، علی وجدانی و صدف اقبال پور ایفای نقش می‌کنند. در خلاصه نمایش آمده: پرگنت جوانی بیست ساله است که به دنبال امپراطور شدن در مسیر با من گنتی خود روبه رو می‌شود. بهای بلیط این نمایش 100 دقیقه‌ای 50000 تومان است.

 

نمایش «هامان کشان» به نویسندگی عباس عبدالله زاده و کارگردانی علیرضا مهران ساعت 20 اجرا می‌شود. در این نمایش علیرضا مهران، بهار قاسمی، آیلار شجری، آیناز شجری، مجید رمضان نسب، احمد داودی، فرشاد مجرب، احسان سخی، حسنا قنبری، عاطفه غضنفری، یاسمن جعفری، حاتمه واحدی، روناک پوریادگار، سپیده جعفری، شقایق مهاجر، پانته‌آ احمدخان، تیماه کلاته و حامد رحیمی نصر بازی می‌کنند. در خلاصه نمایش آمده: به روایتی، بزرگترین تراژدی ایران پیش از اسلام که با نفوذ قوم یهود در دربار خشایار شاه اتفاق می افتد ودر پی آن هامان، سردار ایرانی بهمراه هفتاد وهفت هزار هم وطنش در روز ۱۳ ام فروردین ماه گردن زده می‌شوند. این نمایش پیش از این در تالار حافظ اجرا شده بود. بهای بلیط این نمایش 80 دقیقه‌ای 45000 تومان می‌باشد.

 

نمایش «بدون تماشاگر» نوشته ابوالفضل کاهانی و به کارگردانی امید اخوین ساعت 19:30 در سالن 2 پردیس تئاتر شهرزاد به صحنه می‌رود. در این نمایش علی سرابی و آزاده صمدی ایفای نقش می‌کنند. در خلاصه نمایش آمده: من سوئد درس خوندم. کارشناس ادبیات نمایشی از استکهلم. شما تا به حال سوئد رفتی؟ بهای بلیط این نمایش 75 دقیقه‌ای از 30000 تومان تعیین شده است. 

 

نمایش «ترس و لرز» به نویسندگی و کارگردانی فرزاد امینی ساعت 18 در سالن 3 پردیس تئاتر شهرزاد اجرا می‌شود. در این نمایش زهرا سوری و بهرام عباسی فرد بازی می‌کنند. این نمایش برساس  سورن کیرکگور نوشته شده است. در خلاصه نمایش آمده: این اثر دراماتورژی یکی از مهم ترین کتاب های فلسفه کلاسیک از قرن نوزده است که نویسنده آن سورن کیرکگور است. نام این کتاب ترس و لرز است و با تفکری اگزیستانسیال با محوریت تنهایی و اضطراب به سفر سه روزه حضرت ابراهیم به مقصد کوه مرایه می پردازد. بهای بلیط این نمایش 65 دقیقه‌ای 30000 تومان است.

 

نمایش «خاطره‌ای از دو دوشنبه» به نویسندگی آرتور میلر و کارگردانی سعید عسگریان ساعت 21:30 در پردیس تئاتر شهرازد به صحنه می‌رود. در این نمایش ارشیا پاکدل، پرهام موسوی، شیدا پهلوان، شبنم جعفر پیشه، پارسا مزینانی، کسری معماری، نازنین دلشادیان، مهدی اشرافی، نوید محسنیان، فرتاش دوراندیش و احمد فرهنگ نیا ایفای نقش می‌کنند. در خلاصه نمایش آمده: مردی بعد از سال ها به انبار قطعات خودرویی برگشته است که در دوران جوانی‌اش در آن کار می کرده است؛ بعد از ورود او به انبار خاطراتی از دو دوشنبه متفاوت از روزهای حضورش در انبار زنده می شود. بهای بلیط این نمایش 65 دقیقه‌ای 30000 تومان می‌باشد.

 

نمایش «ای بی» به نویسندگی و کارگردانی پوریا رستمی ساعت 20 در  پردیس تئاتر شهرازد اجرا می‌شود. در این نمایش احسان امیری، ثمینه بنفش، مهسا جوادی، عارفه چراغی، آیلار زاهدی، یاسمن ساعدی، شقایق سر سختی، نیما صمدی، حدیث قربانلو، معین کریم نیا، محمد معروفی و آناهیتا نوذری بازی می‌کنند. در خلاصه نمایش آمده: این نمایش روایتی است از آدمی که هیچ هویتی ندارد. بهای بلیط این نمایش 70 دقیقه‌ای از 35000 تومان است.

 

نمایش «مونث» به نویسندگی شقایق آقاجانی و کارگردانی محمدامین رشوندی ساعت 21 در کافه تریای پردیس تئاتر شهرازد به صحنه می‌رود. در این نمایششقایق آقاجانی، نسترن آقاجانی، شقایق نیک اختر، میلاد شهیدی و نگار نافذ ایفای نقش می‌کنند. در خلاصه نمایش آمده: داستان در مورد زندگی انسان‌هایی معمولی از جامعه امروز است که هر کدام از آن‌ها در مرحله‌ای از زندگی خود با مسئله رحم‌های اجاره‌ای روبرو شده‌اند. بهای بلیط این نمایش 60 دقیقه‌ای 40000 تومان می‌باشد.

 

سالگشتگی در تئاتر مستقل تهران

نمایش «سالگشتگی» به نویسندگی و کارگردانی امیررضا کوهستانی ساعت 18 و 20 در تئاتر مستقل تهران به صحنه می‌رود. در این نمایش محمدحسن معجونی، مهین صدری با حضور عبد آبست و بهدخت ولیان بازی می‌کنند. بهای بلیط این نمایش 60 دقیقه‌ای 45000 تومان در نظر گرفته شده است.

 

عمارت نوفل لوشاتو؛ 4 نمایش

نمایش«کالاندولا» بر اساس نگارش و خلق گروهی و کارگردانی احمد سلگی ساعت 15، 21 و 22:15 در سالن 1 عمارت نوفل لوشاتو به صحنه می‌رود. در این نمایش سپندار اعلم، نازنین بهرامی، حدیث بیابان‌گرد، صبا پیریایی، عباس خداقلی‌زاده، آرزو جلالی، عماد درویشی، اشکان دلاوری، شهرزاد رحمانی، ابوالفضل سلحشور، نیلوفر شهفری، علی کارگری و فروغ کوهی ایفای نقش می‌کنند. این نمایش یک اجرای محیطی است، شماره صندلی‌ها تنها به منظور فروش بلیت است و هر سانس اجرا تنها ۱۱ تماشاگر دارد. در خلاصه نمایش آمده: چند ساله که یازده سالته؟ هنوز هم فقط با چراغ روشن خوابت می‌بره؟ طبیعیه. چون هیچ وقت، هیچ چیز، از یاد هیچ کس نمی‌ره. بهای بلیط این نمایش 45 دقیقه‌ای 35000 تومان در نظر گرفته شده است.

 

نمایش «سرمیزشام» به نویسندگی گروه بازیگران و کارگردانی سیامک صفری ساعت 18 در سالن 2 عمارت نوفل‌لوشاتو به صحنه می‌رود. در این نمایش الهام محمودی، پریناز کبیری، سمانه بنائی و الناز دیبا بازی می‌کنند. بهای بلیط این نمایش 75 دقیقه‌ای 25000 تومان تعیین شده است.

 

نمایش «چاروسی» به نویسندگی و کارگردانی خسرو امیری ساعت 19:30 در سالن 1 عمارت نوفل‌لوشاتو اجرا می‌شود. در این نمایش کوروش شاهونه بازی می‌کند. در خلاصه نمایش آمده: امیر معروف به امیر آرتیست، به جرم قتل همخانه‌اش محکوم به اعدام است. بهای بلیط این نمایش 50 دقیقه‌ای 30000 تومان است.

 

نمایش «نوشت سر» به نویسندگی و کارگردانی محمدنیما مظاهری ساعت 19:30 در سالن شماره 2 عمارت نوفل‌لوشاتو به صحنه می رود. در این نمایش سارا احترامی، شیدا اسلامی، آتنا بهاری، امیرحسین بهاءالدینی، سجاد جعفری، صادق جباری، سعید حاجعلی، علیرضا خانی، سینا خوانساری، زهرا خسروی، نیما رضایی، ندا سبزواری، صدف سید رضایی، مصطفی شکوهی، مونا شهسوار، نرگس عبدالهی، فاطمه فاراب، سید سعید فاضلی، آهو قلندر، مریم کبریایی، نفس محمدی، نیلوفر محمدی، هومن مقیمی، پدرام مهرخواه، میترا نوروزی، علی نور یوسفی، امیرحسین نراقی و محمد نیما مظاهری ایفای نقش می کنند. در خلاصه نمایش آمده: زن و شوهری در شرف رفتن به سفری مهم به خارج از کشور برای درمان خواهر زن هستند که درگیر ماجرایی میشوند که مانع رفتنشان میشود. بهای بلیط این نمایش 75 دقیقه‌ای 30000 تومان می باشد. 

 

 مهرگان؛ میزبان نمایشی جدید

نمایش«جک قاتل» به نویسندگی و کارگردانی احسان امانی ساعت 21 در سالن 2 خانه نمایش مهرگان به صحنه می‌رود. در این نمایش آرین آریان پور، احسان امانی، سینا باقری، پویا باغی، معین روئی، آرمین شهبازی، مهران میرزابیگی و شاهین نمدچی بازی می‌کنند. بهای بلیط این نمایش 50 دقیقه‌ای 30000 تومان است.

 

نمایش«زنده باد 60» به نویسندگی و کارگردانی مهدی محمدی ساعت 21 در سالن 1 خانه نمایش مهرگان به صحنه می‌رود. در این نمایش پروا محزون، پرند عین بیگی و ملیکا رادمند ایفای نقش می‌کنند. در خلاصه نمایش آمده: ناخودآگاه محل تجمع و تمرکز امیالهای سرکوب شده آدمی است که در طول زمان شکل گرفته است. رویا گره خورده به زمانی ست که برای او نمی‌گذرد. اگر فقط یه فرصت داشته باشین که زندگیتون رو نجات بدین چی کار میکنین؟ بهای بلیط این نمایش 65 دقیقه‌ای 30000 تومان می‌باشد.

 

نمایش «یک مهمانی خون‌آلود» به نویسندگی و کارگردانی علیرضا حاتمی ساعت 18:30 در سالن 2 خانه نمایش مهرگان اجرا می‌شود. در این نمایش پرهام رمضانی، مهسا شیرزادی، نرگس موسوی، مصطفی رهنما، علیرضا حاتمی، مهدی لوئیا، فرزاد سهرابی و محمدعلی میرقربانی بازی می‌کنند. در خلاصه نمایش آمده: اینجا یکسری رازه، که نباید برملا بشه تا خیلی ها زنده بمونن. بهای بلیط این نمایش 70 دقیقه‌ای 25000 تومان تعیین شده است.

 

نمایش «خان آقا» به نویسندگی و کارگردانی محسن گشتی ساعت 19:45 در سالن شماره 2 خانه نمایش مهرگان به صحنه می رود. در این نمایش شهرام‌آقایی، مهشید زبردست، عارفه هوشیدری، محسن گشتی، فرناز خرمی، سمانه حبیب پور، محمدرسول احمدزاده، صنم سرمد و میثم صابریان ایفای نقش می کنند. در خلاصه نمایش آمده: داستان یک خان به شهرت خان آقا که با دو دختر خود در یکی از روستاهای استان گیلان زندگی می کنند . بصورت تصادفی و همزمان دو خواستگار برای دخترها به خواستگاری می آیند و مشکلهایی که بر سر راه آنان قرار می گیرد موقعیت کمدی داستان این نمایش را رقم‌می زند. بهای بلیط این نمایش 60 دقیقه‌ای 25000 تومان می باشد. 

 

چهار نمایش در تماشاخانه دیوار چهارم 

نمایش «فریاد ققنوس» به نویسندگی تنسی ویلیامز و کارگردانی حسین مقامی ساعت 19:15 در مجموعه تئاتر دیوار چهارم اجرا می‌شود. در این نمایش امیر عبادی، زینب حسینی، آذین فهیمی و سپیده فارغ زاده ایفای نقش می‌کنند. در خلاصه نمایش آمده: لارنس دچار بیماری پارانوئید است و به دلیل اتفاق هایی که برایش می افتد از بین ان همه دختری که اطرافش است فقط یک نفر باقی می ماند. بهای بلیط این نمایش 45 دقیقه‌ای 35000 تومان در نظر گرفته شده است.

 

نمایش «اتوپیا» به نویسندگی و کارگردانی آرش سنجابی ساعت 20:15 در مجموعه تئاتر دیوار چهارم اجرا می شود. در این نمایش پویا امینی، فریبا نادری، سولماز حصاری، نیلوفر پارسا، نادر نادرپور، رایکا ابراهیمی، مریم باقری، پدرام عزیزی، آرزو خداکرمی، پرستو رفیعی و بهشاد یاور زاده بازی می کنند. در خلاصه نمایش آمده: او پیامبری دروغین است. بهای بلیط این نمایش 55 دقیقه‌ای از 40000 تومان می باشد. 

 

نمایش «زمان ما» به نویسندگی و کارگردانی آذر امیرخوانساری ساعت 21:30 در مجموعه تئاتر دیوار چهارم به صحنه می‌رود. در این نمایش مسعود وفایی صفت، سید محمد جعفر آبادی، میثم مرادی، آدش امیرخوانساری، سحر امیرخوانساری، وانیا بهنود، سید امیر رضا جعفر آبادی، محسن میرزایی، محمد امین درّی، محمد نعمتی، کبری وفایی‌صفت، سید علی جعفر آبادی، مریم خدمتی منفرد، محمد علی‌یاری، سارا خدمتی منفرد، ساره مرادی، مریم هدهدی، حمیدرضا سعادت، فاطمه سعادت، صدیقه ابوالحسنی، معصومه سادات جعفر آبادی، نرجس بخشعلی زاده دودران، سارا رزمی زیوه، نقره مرادی، اعظم رهبری خانقاه، رها محمدزاده، فائزه بخشعلی زاده دودران، ملیکا سادات جعفر آبادی، علی بخشعلی زاده دودران، حسنا سعادت، آتنا بخشعلی زاده دودران، مریم سلطان شاه، جواد کمالی، مهدی آقا نژاد، محسن علی یاری، سما کمالی، منیژه قربانی رضی، حسن عبدی، حکیمه فضلی شلی، مصطفی بصیری و رحیم عباسی ایفای نقش می‌کنند. در خلاصه نمایش آمده:این اثر، نمایش حرکات روزمره مردم در زندگیشان با استفاده از موسیقی است... با این فرق که از تمامی اعضای بدن استفاده می شود. بهای بلیط این نمایش 60 دقیقه‌ای از 40000 تومان است.

 

نمایش «کمدی سیاه» به نویسندگی پیتر شفر و کارگردانی پوریا جلال‌وندی ساعت 17 در مجموعه تئاتر دیوار چهارم اجرا می‌شود. در این نمایش درسا بایگان، یاسمن حسینی، مانلی خاتمی، علی دبستانی، علیرضا زنده دل، پریسان سلیمی و فاروق محمدی

بازی می‌کنند. در خلاصه نمایش آمده: تا به حال به این فکر کردین که توی تاریکی، چقدر رفتار و تصمیم های آدم ها تغییر می کنه؟!!! بهای بلیط این نمایش 60 دقیقه‌ای 30000 تومان تعیین شده است.

 

یک نمایش در شانو

نمایش «هیچ نگو هملت فقط سه روز» به نویسندگی رضا گشتاسب و کارگردانی سروش طاهری ساعت 21 در تماشاخانه شانو اجرا می‌شود. در این نمایش که نگاهی نو به هملت شکسپیر دارد؛ سینا بهادری، علی برنگی، سعید تقوایی، امیر محمد جربان، امیر سادات دربندی، پریسا رستمی، امیر علی زیارتی، سمیرا سلیمی، مبین طاهری، یاسین فلاحی، رضا محمدی، مژگان مزروعی و دیانا واحدی بازی می‌کنند. در خلاصه نمایش آمده: نگاهی نو و برگرفته از شرایط روز جهان به نمایشنامه هملت شکسپیر. بهای بلیط این نمایش 55 دقیقه‌ای 25000 تومان تعیین شده است.

 

تماشاخانه مشایخی و دو نمایش

نمایش «پیک‌نیک در میدان جنگ» به نویسندگی فرناندو آرابال و کارگردانی ایمان مرادی ساعت 20 در تماشاخانه استاد مشایخی به صحنه می‌رود. در این نمایش سجاد طاهری، حسین مهدوی کیا، سیدحمیدرضا حسینی، مرتضی پاک نهاد، نازنین ناظم شیرازی و امیرحسین شیرالی ایفای نقش می‌کنند. در خلاصه نمایش آمده: اینجا جنگ است، سالهاست که ما درگیر جنگ هستیم اصلا ما خودِ جنگ هستیم. جنگی که نه خود آغازگر آنیم و نه می‌دانیم از کی تا به امروز درگیر آنیم؟ ما فقط باید باشیم که جنگ ادامه داشته باشد که مبادا شیپور جنگ در گوشه‌ی انبار خانه‌هایمان خاک بخورد. بهای بلیط این نمایش 75 دقیقه‌ای 30000 تومان است.

 

نمایش «اگر از نو شروع کنیم» به نویسندگی اریک امانوئل اشمیت و کارگردانی امیر سربیشه ساعت 18 در تماشاخانه استاد مشایخی اجرا می‌شود. در این نمایش حسین اشتهاردی، حمید تقی خانی، فائزه زرکش بهار، نگار عزیزی، فرناز اثنی عشری و معصومه دهقان نژاد بازی می‌کنند. در خلاصه نمایش آمده: الکساندر مردی ۶۵ ساله است که به خانه‌ی قدیمی خود که حالا متروکه است بازگشته. بهای بلیط این نمایش 60 دقیقه‌ای 25000 تومان می‌باشد. 

 

یک نمایش عمارت روبه‌رو

نمایش «خون بخور جان» به کارگردانی احسان معجونی ساعت 18 در عمارت روبه‌رو به صحنه می‌رود. در این نمایش شایان افشردی و احسان معجونی ایفای نقش می‌کند. بهای بلیط این نمایش 30 دقیقه‌ای 20000 تومان تعیین شده است.

 

تماشاخانه تازه تاسیس ملک

نمایش «زهرماری» به نویسندگی رضا بهاروند و احمد سلگی و کارگردانی علی احمدی ساعت 19:15 در تماشاخانه ملک اجرا می‌شود. در این نمایش که پیش از این در تالار حافظ و تماشاخانه پالیز نیز به صحنه رفته بود؛  تینو صالحی، الناز حبیبی، علی شادمان، وحید آقاپور و خسرو احمدی بازی می‌کنند. در خلاصه نمایش آمده: زهرماری‌ها رو چی کار کنیم؟ بخوریم؟ بریزیم دور؟ بهای بلیط نمایش 30000، 35000 و 40000 تومان می‌باشد.

 

سپند؛ افتتاح دوباره تماشاخانه پالیز

نمایش «هفتمین جان سگ» به نویسندگی و کارگردانی مهدی کوشکی ساعت 20:30 در سالن 2 تماشاخانه سپند اجرا می‌شود. در این نمایش ترلان پروانه، بهنام شرفی و مهدی کوشکی بازی می‌کنند. در خلاصه نمایش آمده: یک انتقام شخصی. بهای بلیط این نمایش 80 دقیقه‌ای 25000، 35000، 40000 و 45000 تومان است.

 

نمایش «جوادیه» به نویسندگی کهبد تاراج و کارگردانی رامین معصومیان ساعت 18:45 در سالن 2 تماشاخانه سپند اجرا می‌شود. در این نمایش فرهاد مهرخیرانی، ناهید محمودی، حمیدرضا کمالپور و عقیل بهرامی بازی می‌کنند. در خلاصه نمایش آمده: روایت چهار جوان در دهه شصت محله جوادیه. بهای بلیط این 60 دقیقه‌ای نمایش 30000 تومان می‌باشد.

 

خانه هنر پیچازی

نمایش «مصائب یک نویسنده آماتور» به نویسندگی رضا سعیدی و کارگردانی میثم نوروزی ساعت 19:30 در خانه هنر پیچازی به صحنه می‌رود. در این نمایش سام دادخواه و میثم نوروزی ایفای نقش می‌کند. بهای بلیط این نمایش 30 دقیقه‌ای 25000 تومان تعیین شده است.

 




نظرات کاربران