در حال بارگذاری ...
یادداشت کارگردان «ما داریم از این خونه میریم» :

قدم زدن در یک فضای کمتر تجربه‌شده

کارگردان نمایش «ما داریم از این خونه میریم» به بهانه اجرای این اثر نمایشی در تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر یادداشتی را منتشر کرد.

به گزارش ایران تئاتر در یادداشت حسین اکبرپور کارگردان نمایش «ما داریم از این خونه میریم» آمده است: «نمایش ما داریم از این خونه میریم پس از دوماه گفتگو بین من و بهزاد آقاجانی نویسنده نمایش و بررسی ابعاد مختلف شخصیت‌ها و طرح داستان به رشته تحریر درآمد و پس از پنج بار بازنویسی توسط بهزاد آقاجانی بود که کار برای شروع آماده شد.
مهم‌ترین اتفاقی که در مرحله اول برخورد با متن با آن روبه‌رو بودم کارگردانی یک فضای مینی مالیستی بود که بسیار روی آن تمرکز داشتم. این تجربه قدم گذاشتن در راه و شیوه‌ای بود که برایم تجربه‌ای تازه قلمداد می‌شد و من را وارد فضایی می‌کرد که در کارگردانی کمتر آن را به‌کاربرده بودم.
این نمایش پیش‌ازاین در شهر مشهد اجرای عمومی داشت و پس از مدتی برای بخش «یک مرور» جشنواره تئاتر فجر ارسال شد که خوشبختانه پس از گذر از مرحله بازبینی از بین 22 اثر به‌عنوان یکی از آثار منتخب جشنواره تئاتر فجر روی صحنه رفت. و امروز بسیار خوشحالیم که در راستای حمایت از آثار شهرستانی چنین نمایشی در تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر روی صحنه می‌رود. »
نمایش «ما داریم از این خونه میریم» به نویسندگی بهزاد آقاجانی، کارگردانی حسین اکبرپور و بازی سروش طاهری، ندا محمدی، منصور جهانبخش، سپهر ملا حسینی هر روز ساعت 19:30 به مدت 60 دقیقه در تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر میزبان علاقه‌مندان تئاتر است.




نظرات کاربران