در حال بارگذاری ...
همزمان با روز جهانی تئاتر؛

فراخوان چهاردهمین جشنواره تئاتر خیابانی مریوان منتشر می‌شود

فاتح بادپروا در گفت و گو با ایران تئاتر از انتشار فراخوان چهاردهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان همزمان با روز جهانی تئاتر خبر داد.

به گزارش ایران تئاتر، فاتح بادپروا دبیر چهاردهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان با اشاره به برگزاری این رویداد در شهریور ماه 98گفت: تصمیم داشتیم تا قبل از ورود به سال جدید فراخوان دوره چهاردهم جشنواره تئاتر مریوان را منتشر کنیم اما بنا بر اهمیت این جشنواره تصمیم گرفتیم تا انتشار آن با برنامه ای خاص و در روزی که به نام تئاتر نام‌گذاری شده است باشد.

وی افزود: هفتم فروردین ماه همزمان با روز جهانی تئاتر انجمن نمایش کردستان برنامه ای را ترتیب داده است که امیدوارم آقای شهرام کرمی هم در این برنامه حضور پیدا کنند و آغازی رسمی برای این جشنواره داشته باشیم.

دبیر جشنواره تئاتر مریوان افزود: امسال بخش های ویژه ای مانند دیگر گونه های اجرایی هم در جشنواره خواهیم داشت. همچنین قرار شده تا کارهای برگزیده جشنواره های تئاتر خیابانی در این جشنواره حضور داشته باشند و برگزیده آنها در فجر باشد. همچنین در این دوره تمرکز ویژه ای بر روی بخش پژوهش و کودک خواهیم داشت.

فاتح باد پروا با اشاره به بخش بین الملل این جشنواره افزود: این بخش امسال به صورت مسابقه برگزار خواهد شد. تنها در دوره هفتم بخش بین الملل به صورت مسابقه ای بود که امسال نیز ما این بخش را به صورت رقابتی و با حضور گروه های داخلی و خارجی برگزار خواهیم کرد.

چهاردهمین جشنواره بین المللی تئاتر مریوان به دبیری فاتح بادپروا هفته اول شهریور ماه در این شهر برگزار خواهد شد.

 




نظرات کاربران