در حال بارگذاری ...
از سوی محمد یاقوت پور

برنامه های روز ملی هنرهای نمایشی در خوزستان اعلام شد

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان از ویژه برنامه های روز ملی هنرهای نمایشی استان خوزستان با حضور حمید نیلی مدیر عامل انجمن هنرهای نمایشی ایران در خوزستان خبر داد.

به گزارش ایران تئاتر از خوزستان، محمد یاقوت پور رئیس انجمن هنرهای نمایشی خوزستان از برگزاری ویژه برنامه های روز ملی هنرهای نمایشی استان خوزستان با حضور حمید نیلی مدیر عامل انجمن هنرهای نمایشی ایران در استان خوزستان در ششم فروردین 98 در آستانه روز ملی هنرهای نمایشی در شهرستان اهواز و یادمان های دفاع مقدس خوزستان خبر داد.

یاقوت پور گفت: با حضور حمید نیلی مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی ایران، محمد جوروند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، ناصر چنانی معاونت هنری اداره کل، هیئت رئیسه انجمن هنرهای نمایشی خوزستان، رئیس و اعضای شورای راهبردی تئاتر خوزستان و هنرمندان تئاتر خوزستان مراسم «روز ملی هنرهای نمایشی خوزستان» آغاز خواهد شد.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی خوزستان در ادامه افزود: در بخش بعدی این برنامه از فراخوان «دومین جشنواره بین المللی تئاتر اهواز» با حضور مسئولین رونمایی خواهد شد و این جشنواره به طور رسمی آغاز به کار خواهد کرد.

محمد یاقوت پور اظهار کرد: در ادامه با حضور مدیر عامل انجمن هنرهای نمایشی ایران و مدیران تئاتر خوزستان با سه تن از پیشکسوتان تئاتر استان خوزستان دیدار و عید دیدنی خواهیم داشت.

یاقوت پور گفت: در ادامه این ویژه برنامه و با توجه به حضور کاروان های راهیان نور در یادمان های دفاع مقدس خوزستان و با حضور حمید نیلی مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی ایران از جشنواره «سومین همایش ملی تئاتر خیابانی راهیان نور – هنر دفاع» در یادمان های دفاع مقدس خوزستان دیدن خواهد شد.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی خوزستان در پایان گفت: برنامه جشن «نوروز نمایش استان خوزستان» طبق برنامه ریزی قرار بود طی روزهای ششم و هفتم فروردین ماه 1398 در کلانهشر اهواز برگزار شود که برنامه های مختلفی همچون «نشست مدیران و هنرمندان تئاتر خوزستان» و «شادپیمایی و جشن بزرگ نوروز نمایش خوزستان» برگزار گردد که به علت شرایط نامساعد جوی خوزستان در طی این روزها،  بخش هایی از این ویژه برنامه به بعد از تعطیلات نوروز منتقل گردید و در انتهای فروردین 98  با حضور روسای دفاتر شهرستان ها، هیئت مدیره کانون های تخصصی، اعضای شورای راهبردی تئاتر خوزستان و پیشکسوتان و هنرمندان تئاتر خوزستان برگزار می‌شود.




مطالب مرتبط

با حضور رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری و هنرمندان

تماشاخانه‌ ایرانشهر صاحب پلاتو شد
با حضور رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری و هنرمندان

تماشاخانه‌ ایرانشهر صاحب پلاتو شد

تماشاخانه‌ ایرانشهر که دارای دو سالن استاد سمندریان و استاد ناظرزاده بود، صاحب یک پلاتو هم شد که برای تمرین گروه‌ها و همچنین اجراهای تجربی و مونولوگ، مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

|

بلیت‌فروشی «تروما» آغاز شد

بلیت‌فروشی «تروما» آغاز شد

بلیت‌فروشی نمایش «تروما» به کارگردانی احمد سلیمانی که از چهارشنبه 12 دی روی صحنه خواهد رفت، آغاز شد.

|

رئیس انجمن هنرهای نمایشی خوزستان:

بخش‌هایی از جشنواره تئاتر لاله‌های سرخ، بین‌المللی شد
رئیس انجمن هنرهای نمایشی خوزستان:

بخش‌هایی از جشنواره تئاتر لاله‌های سرخ، بین‌المللی شد

محمد یاقوت‌پور، رئیس انجمن هنرهای نمایشی خوزستان، از اضافه شدن بخش بین‌المللی نمایشنامه‌نویسی و همچنین دعوت از گروه‌های نمایشی اقوام لر از کشور عراق به جشنواره تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک خبر داد.

|

پژمان محراب‌پور، کارگردان شرکت‌کننده در جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی مطرح کرد

مشکل رفت‌وآمد هنرمندان با پخش شدن جشنواره در سطح کشور
پژمان محراب‌پور، کارگردان شرکت‌کننده در جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی مطرح کرد

مشکل رفت‌وآمد هنرمندان با پخش شدن جشنواره در سطح کشور

پژمان محراب‌پور، کارگردانی که با نمایش «دامادی قاسم» در جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری حضور دارد، از برگزاری بخش‌هایی از این رویداد در شهرستان‌ها استقبال کرد و البته رفع مشکل رفت‌وآمد هنرمندان در سطح کشور را ضروری دانست.

|

نظرات کاربران