در حال بارگذاری ...
با رونمایی از پوستر نمایش

پیش فروش نمایش «غلامرضا لبخندی» آغاز شد

پیش فروش بلیت نمایش «غلامرضا لبخندی» به کارگردانی کهبد تاراج آغاز شد.

به گزارش ایران تئاتر نمایش «غلامرضا لبخندی» به نویسندگی و کارگردانی کهبد تاراج از هجدهم فروردین در سالن استاد حمید سمندریان  ساعت ١٩:١٥ به روی صحنه می رود.
تینو صالحی، بهروز پناهنده، الهام شعبانی، غزاله جزایری، لبخند بدیعی، رضا بهرامی، حمید ملاحسینی، سمیه برجی، نجلا نظریان، مسعود انتظاری، غزاله رشیدی بازیگران نمایش غلامرضا لبخندى هستند.
تاراج پیش از این نمایش های قهوه تلخ، جوادیه، سوگواری قبل از مصیبت، ناتمام، عبدل میمون لات پا کوتاه را به صحنه برده است.
نمایش غلامرضا لبخندی به قتل های زنجیره ای  غلامرضا خوشرو معروف به خفاش شب  در سال ٧٦ پرداخته و در همایش ملی اکبر رادی در سال گذشته نامزد دریافت بهترین نمایشنامه شده بود.
پیش فروش نمایش غلامرضا لبخندى در سایت تیوال آغاز شد.
از دیگر عوامل نمایش به امیررضا زمردی تهیه کننده، حمید پورآذری مشاور کارگردان و طراح صحنه، ماریا حاجیها طراح گریم، الهام شعبانی طراح لباس، رضا خضرایی طراح نور، امیرسپهر تقی لو مدیر تولید، هاتف کلاته جانشین تهیه کننده، نگین بهزاد دستیار کارگردان، مینا ترکمن منشی صحنه، عرفان پور محمدی انتخاب موسیقی، شایان جعفرپور طراح پوستر، رضا جاویدی عکاس، طاها گلکار ساخت تیزر، زینب لک مشاور رسانه ای و امیر قالیچی ها روابط عمومی و تبلیغات.




مطالب مرتبط

نگاهی به نمایش «اسب قاتلین» نوشته رضا گشتاسب و کار سیدمحمدهادی هاشم‌زاده

شکوه فرمالیسم به پشتوانۀ نور، سایه و سرعت
نگاهی به نمایش «اسب قاتلین» نوشته رضا گشتاسب و کار سیدمحمدهادی هاشم‌زاده

شکوه فرمالیسم به پشتوانۀ نور، سایه و سرعت

امین‌رضا نوشین*: نقد ادبی و هنری فرمالیستی، چه آنچه مربوط به ادوار اولیۀ ظهور این نوع از نقد بود و چه آنچه بعداً ظهور یافت، پس از در پیش گرفتن نوعی فروکاست‌‍‌گرایی، با تمرکز بیش‌ازاندازه بر فرم ...

|

گفت‌وگو با احسان ملکی، کارگردان «ما هم مردمی بودیم»

اجرایی سوررئال از متنی رئالیستی در فضایی هندسی
گفت‌وگو با احسان ملکی، کارگردان «ما هم مردمی بودیم»

اجرایی سوررئال از متنی رئالیستی در فضایی هندسی

احسان ملکی، کارگردان نمایش «ماهم مردمی بودیم» که پس از جشنواره تئاتر فجر در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه رفته است، می‌گوید دکور ما در فضایی هندسی شکل گرفته است و با توجه به اینکه طراح صحنه، دکور را هندسی دیده بود، من نیز به عنوان کارگردان در کنار متن رئالیستی و حتی ...

|

نگاهی به نمایش «یکی نبود، یکی بود» نوشته رها جهانشاهی و کار علی کوزه‌گر

همچون رقصی فاقد بدن
نگاهی به نمایش «یکی نبود، یکی بود» نوشته رها جهانشاهی و کار علی کوزه‌گر

همچون رقصی فاقد بدن

علیرضا نراقی: با تحولات تئاتر معاصر مفهوم میزانسن به‌مثابه امری بنیادین در هنر نمایش، دچار دگرگونی ماهوی شد. این بدان معنا نیست که میزانسن جایگاه و اهمیت خود را در ظهور یک اجرا از دست داد، بلکه تئاتر ...

|

گفت‌وگو با کارگردان و بازیگران نمایش کمدی «از نظر سیاسی بی‌ضرر»

رابطه بینامتنی با جنوب در نمایشی غیربندری/اجرا حمال متن نیست
گفت‌وگو با کارگردان و بازیگران نمایش کمدی «از نظر سیاسی بی‌ضرر»

رابطه بینامتنی با جنوب در نمایشی غیربندری/اجرا حمال متن نیست

در عرصه تئاتر، ‎ابراهیم پشت‌کوهی نامی شناخته‌شده و کنجکاوی‌برانگیز است؛ کارگردانی از دیار جنوب که علاوه بر هواداران نمایش‌های بومی و جنوبی، موفق شده با خلق سبک خاص خود در تئاتر خیل گسترده‌ای از تماشاگران پایتخت‌نشین را به نمایش‌های خود علاقه‌مند کند. او پس از ...

|

نظرات کاربران