در حال بارگذاری ...
برای روحیه دادن به مردم مناطق سیل زده استان گلستان

گروه نمایشی عروسک های غول پیکر خوزستان به استان گلستان می روند

محمد جوروند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان اعلام کرد که عروسک های غول پیکر خانه عروسک انجمن هنرهای نمایشی خوزستان به منظور روحیه دادن به مردم آسیب‌دیده به ویژه کودکان به مناطق سیل زده استان گلستان اعزام می شوند.

به گزارش ایران تئاتر از خوزستان، محمد جوروند مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان درباره اقدامات مدنظر این اداره‌کل، انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان و شورای راهبردی تئاتر خوزستان به منظور حمایت از مردم آسیب‌دیده مناطق سیل‌زده در استان‌های مختلف کشور، گفت: در شرایطی این چنینی توجه به روحیه جمعی آسیب‌دیدگان مناطق سیل‌زده به ویژه کودکان دارای اهمیت بالایی است، از این رو قصد داریم عروسک های غول پیکر خانه عروسک انجمن هنرهای نمایشی استان را به مناطق سیل‌زده استان گلستان اعزام کنیم.

وی تأکید کرد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان، گروه نه نفره به همراه عروسک های غول پیکر استان خوزستان به سرپرستی فاطمه اعزازی و گروه مستندسازی را روز شنبه دهم فروردین ۹۸ به استان‌ سیل‌زده گلستان اعزام کنیم تا این گروه اجراهای خود را در مناطق سیل زده استان آغاز نماید.

محمد جوروند در ادامه گفت: در کنار اجرای نمایش عروسک های غول پیکر، کتاب قصه هایی مخصوص کودکان و کاردستی های کاغذی در بین کودکان سیل زده استان گلستان توزیع می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در پایان افزود: امیدواریم با این حرکت هنرمندان تئاتر خوزستان بتوانیم شادی را میان مردم و کودکان سیل زده ببریم.




مطالب مرتبط

با حضور مدیرکل هنرهای نمایشی صورت گرفت

پایان اجراهای بخش صحنه‌ای جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی
با حضور مدیرکل هنرهای نمایشی صورت گرفت

پایان اجراهای بخش صحنه‌ای جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی

آخرین روز از برگزاری بخش صحنه‌ای بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی نمایش‌های آیینی و سنتی درحالی به میزبانی تالارفخرالدین اسعد گرگانی شهر گرگان برگزار شد که گروه اجرایی نمایش «طبیب اجباری» از کشور تاجیکستان و دیگر آثار نمایشی به صحنه رفته در تماشاخانه نگاه و مجتمع فرهنگی ...

|

پژمان محراب‌پور، کارگردان شرکت‌کننده در جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی مطرح کرد

مشکل رفت‌وآمد هنرمندان با پخش شدن جشنواره در سطح کشور
پژمان محراب‌پور، کارگردان شرکت‌کننده در جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی مطرح کرد

مشکل رفت‌وآمد هنرمندان با پخش شدن جشنواره در سطح کشور

پژمان محراب‌پور، کارگردانی که با نمایش «دامادی قاسم» در جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری حضور دارد، از برگزاری بخش‌هایی از این رویداد در شهرستان‌ها استقبال کرد و البته رفع مشکل رفت‌وآمد هنرمندان در سطح کشور را ضروری دانست.

|

نظرات کاربران