در حال بارگذاری ...
مدیر عامل انجمن هنرهای نمایشی ایران اعلام کرد

حمایت مالی از اعزام گروه های نمایشی به مناطق سیل زده

در پی اعلام فراخوان اعزام هنرمندان هنرهای نمایشی کشور به مناطق سیل زده از سوی دفتر تئاتر خیابانی مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی ایران خبر از حمایت مالی از این حرکت فرهنگی هنری داد.

حمید نیلی در گفت و گو با ایران تئاتر ضمن تاکید بر اهمیت برگزاری هرچه بهتر این طرح فرهنگی هنری اعلام کرد : انجمن هنرهای نمایشی برای کمک به اجرای هرچه بهتر این فراخوان ارزشمند در قالب کمک هزینه از هنرمندان و گروه های نمایشی که در قالب این طرح در مناطق سیل زده به اجرای برنامه می پردازند حمایت می کند .

گفتنی است دفتر تئاتر خیابانی امروز طی فراخوانی از  هنرمندان و گروه های نمایشی خواست  جهت ایجاد لحظاتی شادمان  در کم کردن تاثرات سیل زدگان سشرکت کنند.

در این طرح  با هماهنگی به عمل آمده امکان اسکان و اقامت برای هنرمندان در این منطقه فراهم شده و گروه ها و اشخاص که یارای کمک و حضور را دارند می‌توانند با هماهنگی از طریق شماره تماس‌های زیرمی توانند امکان حضور خود را فراهم نماید.

در این فراخوان که پیشتر متن کامل آن در ایران تئاتر منتشر شده تاکید شده است  با توجه به اینکه بیش‌تر این آسیب ها متوجه کودکان و زنان است نیاز به اجراهای نمایش شادی آور، کودک و نوجوان و نمایش های عروسکی اولویت اصلی است.   
شماره تماس جهت هماهنگی های لازم
09125885896سامان خلیلیان

09121252095  محمد قدس
09124754175 سینا فراهانی




مطالب مرتبط

نظرات کاربران