در حال بارگذاری ...
امین صافی زاده خبرداد:

حضور جهادگران فرهنگی روایت فتح در مناطق سیل زده گلستان

جهادگران فرهنگی روایت فتح با حضوردرمناطق سیل زده استان گلستان به ثبت وقایع و مستندسازی اقدامات انجام شده و شرایط و وضع موجود پرداختند.

به گزارش ایران تئاتر امین صافی زاده مدیرروابط عمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح با اعلام این خبرگفت: به دلیل بحران پیچیده و مشکلات عدیده ای که دراستان گلستان و براثر سیل و بارندگی شدید ایجاد شد،تصمیم براین شد که گروهی به نمایندگی از روایت فتح و با هدف خدمت به آسیب دیدگان راهی این مناطق شوند. براین اساس یک گروه متشکل از 2 عکاس 2 فیلمبردار و 1نفر متصدی امور فضای مجازی و یک مدیرتولید از طرف روایت فتح به منطقه اعزام شدند تا در بطن حادثه به ثبت وقایع و مستندسازی حادثه اقدام نمایند.
صافی زاده افزود: بنا به گزارش های دریافتی کلیه ظرفیت و توان گروه های جهادی ،نیروهای بسیجی و سپاه و ارتش و هلال احمر درحال خدمت رسانی به آسیب دیدگان هستند و به صورت خودجوش نیز شاهد حضور جمعی از مدافعان حرم،طلاب و حتی دانش آموزان دبیرستانی نیز هستیم. وی فعالیت های بسیج، ارتش، سپاه و هلال احمر را ستودنی توصیف کرد و گفت: بنیاد فرهنگی روایت فتح با اعزام این گروه دربطن و محل حادثه روایت متفاوتی را از حضور نیروهای ارزشی و بسیجی درقالب خدمت به مردم عزیز کشورمان را ارائه خواهد داد که انشاالله درآینده ای نزدیک شاهد انعکاس این موضوع ازطریق رسانه ملی خواهیم بود.




نظرات کاربران