در حال بارگذاری ...

برنامه‌های نمایشی پنجمین هفته هنر انقلاب اعلام شد

دو نمایش صحنه‌ای «روزهای بی قوام»، «نامدار» و چهار نمایش خیابانی «بازگشت»، «برف آخر»، «این کجا و آن کجا» و «روزی روزگاری جنگ» هم‌زمان با پنجمین هفته هنر انقلاب از ۲۰ الی ۲۶ فروردین‌ماه در حوزه هنری، دانشگاه تهران، کوی دانشگاه، محوطه تئاتر شهر و پارک مشاهیر (اراضی عباس‌آباد) اجرا می‌شوند.

به گزارش ایران تئاتر نمایش صحنه ای «روزهای بی قوام» به کارگردانی محمد شاکری به مناسبت پنجمین هفته هنر انقلاب 20 الی 26 فروردین ماه از ساعت 19 در تماشاخانه مهر حوزه هنری اجرا می شود. همچنین در طی این هفته نمایش «نامدار» به کارگردانی سعید خیراللهی از ساعت 18 در تماشاخانه ماه اجرای صحنه ای خواهد داشت.
در این هفته همچنین نمایش هایی خیابانی در دانشگاه تهران، کوی دانشگاه، محوطه تئاتر شهر و پارک مشاهیر(اراضی عباس آباد) اجرا می شود. برنامه این نمایش ها به ترتیب زیر اعلام می شود:
نمایش خیابانی «روزی روزگاری جنگ» به کارگردانی سعید خیراللهی سه شنبه 20 فروردین از ساعت 16  و تئاتر خیابانی «برف آخر» به کارگردانی مارال ایزدبخش از ساعت 16 در دانشگاه تهران اجرا می شوند.
همچنین نمایش های «بازگشت» شنبه 24 فروردین، «این کجا و آن کجا» یکشنبه 25 فروردین و «روزی روزگاری جنگ» دوشنبه 26 فروردین از ساعت 16 در دانشگاه تهران میزبان علاقه مندان به هنرهای نمایشی خواهند بود.
تئاتر خیابانی «بازگشت» به کارگردانی داریوش نصیری سه شنبه 20 فروردین، «این کجا و آن کجا» روز چهارشنبه 21 فروردین، «روزی روزگاری جنگ» به کارگردانی سعید خیراللهی روزهای پنجشنبه 22 و یکشنبه 25 فروردین از ساعت 20 در کوی دانشگاه تهران به اجرا در می آیند.
همچنین برنامه های نمایش پنجمین هفته هنر انقلاب در محوطه تئاتر شهر با اجرای نمایش «این کجا و آن کجا» به کارگردانی پژمان شاهوردی در روزهای سه شنبه 20 و شنبه 24 فروردین، «بازگشت» به کارگردانی داریوش نصیری روزهای چهارشنبه 21 ، جمعه 23 و دوشنبه 26 فروردین، «برف آخر» به کارگردانی مارال ایزدبخش روزهای پنجشنبه 22 فروردین و یکشنبه 25 فروردین ادامه می یابد. این نمایش ها در تاریخ های مذکور هر روز از ساعت 18:30 در محوطه تئاتر شهر اجرا می شوند.
پارک مشاهیر در اراضی عباس آباد نیز میزبان نمایش های خیابانی «برف آخر»، «روزی روزگاری جنگ»، «بازگشت»، «این کجا و آن کجا» است که به ترتیب روزهای سه شنبه 20 ، چهارشنبه 21 ،پنجشنبه 22 ، جمعه 23 ، شنبه 24 ، یکشنبه 25 و دوشنبه 26 فروردین ماه به اجرا در می آیند.
جشن هفته هنر انقلاب، به مناسبت سالروز شهادت شهید مرتضی آوینی در تاریخ 20 فروردین‌ماه 98 آغاز شده و در طول یک هفته ضمن مرور مهم‌ترین رویدادهای مرتبط با هنر انقلاب و هنرمندان انقلابی و معرفی چهره سال هنر انقلاب، با نمایش فیلم‌ها، اجرای تئاترها، برگزاری کنسرت و نمایشگاه‌های تجسمی و... تا تاریخ 27 فروردین ادامه می‌یابد.
گفتنی است این هفته با شعار «هنر متعهد به حقیقت» برگزار می شود.




مطالب مرتبط

در گفت‌وگو با کارگردان رادیوتئاتر «نا» مطرح شد

قصه‌های بزرگ علوی؛ فرصتی برای تجربه چالش‌های جدید
در گفت‌وگو با کارگردان رادیوتئاتر «نا» مطرح شد

قصه‌های بزرگ علوی؛ فرصتی برای تجربه چالش‌های جدید

فرناز عقیلی، نویسنده و کارگردان رادیوتئاتر «نا» بر این باور است که قصه‌های بزرگ علوی فارغ از دوره نگارش متن به نمایشنامه‌نویس فرصت ساخت شخصیت‌های جدید با چالش‌های جدید می‌دهد.   

|

نظرات کاربران