در حال بارگذاری ...
از مجموعه جشنواره هاى دانشجویی و مردمی تئاتر ثمر

دبیر دومین نمایشگاه عکس ثمرنگار معرفی شد

محمدرضا ژیان (بنیانگذار جشنواره تئاتر ثمر) طی حکمی سارا مفتح را به عنوان دبیر دومین نمایشگاه عکس ثمرنگار از مجموعه جشنواره های دانشجویی و مردمی تئاتر ثمر منصوب کرد.

به گزارش ایران تئاتر در متن این حکم آمده است:
بسمه تعالی
سرکار خانم سارا مفتح
با سلام و احترام
با عنایت به تحصیلات و سوابق و تجارب ارزنده شما در برگزاری نمایشگاه های هنری به موجب این حکم به سمت دبیر دومین نمایشگاه عکس ثمرنگار از مجموعه جشنواره های دانشجویی و مردمی تئاتر ثمر منصوب می‌شوید.
امید است با توکل به خداوند متعال و تلاش‌های ارزنده شما در امور فرهنگى و هنرى و با توجه به تحصیلات و تجربه‌های گرانقدر شما در این زمینه ، این رویداد فرهنگی در اوج شکوه و در خور نام ثمر برگزار گردد.
از خداوند بزرگ برایتان آرزوی موفقیت در انجام این مسئولیت مهم را دارم .
محمد رضا ژیان
بنیانگذار جشنواره دانشجویی و مردمی تئاتر ثمر

 

دومین نمایشگاه عکس ثمر نگار از مجموعه جشنواره های دانشجویی و مردمى تئاتر ثمر از مورخ ١٤ الی ٢١ تیر ماه ١٣٩٨ در گالری آریانا به آدرس : تهران، الهیه، خیابان فیاضی(فرشته)، پلاک٩ با حضور اهالی فرهنگ و هنر و شرکت کنندگان در جشنواره تئاتر ثمر برپا خواهد شد.
سارا مفتح به عنوان دبیر دومین نمایشگاه عکس ثمر نگار دارای تحصیلات هنر از دانشکده هنرهای زیبای رم ایتالیا است و ایشان همچنین اعلام کردند تا بحال بیش از ۸۰ نمایش در جشنواره های مردمی و دانشجویی تئاتر ثمر اجرا شده که در این نمایشگاه عکس ثمرنگار از آنها استفاده خواهد شد که توسط گروهی از هنرمندان عکاس شرکت کننده در جشنواره های ثمر تهیه شده است .
فراخوان دومین نمایشگاه عکس ثمر نگار طی چند روز آینده در دو بخش منتشر می شود.




نظرات کاربران