در حال بارگذاری ...
ناظرزاده کرمانی در افتتاح «مثل خاراندن یک زخم» مطرح کرد:

یک استعداد درخشان در عرصه هنرهای نمایشی

آیین افتتاح نمایش «مثل خاراندن یک زخم» به نویسندگی و کارگردانی فرانک فروتن با حضور پروفسور فرهاد ناظرزاده کرمانی در عمارت نوفل لوشاتو برگزار شد.

به گزارش ایران تئاتر آیین افتتاح نمایش «مثل خاراندن یک زخم» فرانک فروتن کارگردان اثر ضمن تقدیر از حضور پروفسور ناظرزاده پدر تئاتر دانشگاهی ایران در افتتاحیه, اجرای نمایش مثل خاراندن یک زخم را به این استاد دانشگاه تقدیم کرد.
دکتر ناظرزاده پس از تماشای اثر در حضور پرشور مخاطبان گفت " من فرانک فروتن را یک استعداد درخشان در عرصه  هنرهای نمایشی ارزیابی می کنم" نویسنده کتاب درآمدی بر نمایشنامه شناسی, سبک نگارش فرانک فروتن را تکان دهنده تر از یاسمینا رضا اما در همان حال و هوا دانست و نوید از ظهور نمایشنامه نویس زنی داد که از روابط روزمره انسانی می‌تواند درامی تاثیر گذار خلق کند.
پروفسور ناظرزاده کرمانی به مخاطبان این اثر گفت «من تا به امروز با ایده ی گارگردان_نویسنده مخالف بودم چرا که معتقدم کارگردان باید چیزی به متن بیافزاید اما امروز  بر صحنه یک اثر موفق دیدم.  فروتن در مقام کارگردان آورده ای جدید بر متن خویش افزوده است. ما دراین نمایش شاهد اجرایی خلاقانه و دارای ایده ای نو هستیم .»
ناظرزاده کرمانی ضمن اشاره به بازی های روان و تاثیر گذار بازیگران این نمایش, برای این گروه به سرپرستی فرانک فروتن که خود دانش آموخته نمایش در مقطع کارشناسی ارشد است آرزوی فعالیتی مستمر داشت و ابراز امیدواری کرد که از این کارگردان شاهد اجراهای تاثیرگذار بیشتری باشیم.
نمایش «مثل خاراندن یک زخم» به کارگردانی فرانک فروتن شنبه 24 فروردین، ساعت 18 برای عکاسان و خبرنگاران در عمارت نوفل لوشاتو واقع در خیابان نوفل لوشاتو، بن بست زیبا به صحنه می‌رود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران