در حال بارگذاری ...
در پردیس تئاتر تهران

تماشاخانه استاد مشایخی میزبان «رویای کودکانه» می‌شود

نمایش «رویای کودکانه» از امروز ۲۴ فروردین ماه در تماشاخانه استاد مشایخی پردیس تئاتر تهران روی صحنه می رود.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی پردیس تئاتر تهران، نمایش «رویای کودکانه» به نویسندگی و کارگردانی سیروس سپهری کاری از گروه آسو از امروز ساعت 19 در  تماشاخانه استاد مشایخی پردیس تئاتر تهران روی صحنه می رود.
در خلاصه داستان این نمایش آمده است: این نمایش قصه کودکانی است که پشت چراغ قرمز در پی کسب درآمد و تامین مایحتاج خانوده شان هستند. ماجراهای جدیدی ممکن است سرنوشت آنها را تغییر دهد.
در نمایش «رویای کودکانه» کیانا سپهری، زهره چاووشی، امیرحسین حیاتی فلاح، سعیده حیاتی فلاح، سهیل مشهور، سانیا شربتی، آیذا بخشنده، ملیکا خاکباز، فرنود حاجی آخوندزاده و بهزاد اسکندری ایفای نقش می کنند.
سایر عوامل این نمایش که پذیرای خانوده هاست عبارتند از: مشاور کارگردان: حسین شیخی/ دارماتورژ: حامد مهینی/ طراح نور: رضا حیدری/ موسیقی: محمد شهنواز/ پوستر و بروشور: کاوه الفتی.
نمایش «رویای کودکانه» به نویسندگی و کارگردانی سیروس سپهری از 24 فروردین تا 10 اردیبهشت هر روز ساعت 19 در سالن استاد مشایخی پردیس تئاتر تهران روی صحنه می رود. علاقمندان برای خرید بلیط این نمایش می توانند به نشانی www.tiwall.com  مراجعه کنند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران