در حال بارگذاری ...
حسن انصاریان در گفت وگو با ایران تئاتر خبر داد

نمایش کودکانه شاپرک خانوم را با قدیمی‌های تئاتر روی صحنه می‌برم

حسن انصاریان از جمله فیلم نامه نویسان با سابقه سینما است که سوای نویسندگی سالها در کانون فیلم نامه نویسان خانه سینما در مناصب مختلفی فعالیت داشته است و در طول دوران کاریش با کارگردان های با تجربه ای نظیر کامران قدکچیان ، سعید اسدی و شهرام شاه حسینی همکاری کرده است . سلام بر عشق ،کلاغ پر ،گیس بریده ، مهمان و عروس فراری از جمله کارهای مهم کارنامه کاریش محسوب می شوند.

حسن انصاریان در گفت وگو با ایران تئاتر در باره اجرای نمایشش گفت : بعد از یک ماه تمرین مستمر نمایش شاپرک خانوم بر اساس یکی از آثار بیژن مفید را از 5 اردیبهشت به مدت سی شب در  سالن سینما – تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روی صحنه می برم.

وی درباره داستان و فضای نمایش گفت: نمایش فضای شاد و مفرح با استفاده از آهنگ های جذاب دارد و درباره شاپرکی است که وارد انباری می شود و در دام تارهای عنکبوتی اسیر می شود و عنکبوت برای مذاکره برای رهایی او با پیش شرط هایی وارد گفت وگو می شود و اتفاقاتی رخ می دهد .

انصاریان در باره مخاطب نمایش شاپرک خانوم تصریح کرد : نمایش ویژه کودکان و نوجوانان ، خانواده ها و مخاطب است و مخاطب در طول دیدن اجرا با فضای شاد و سرگرم کننده و نکات آموزنده مواجه می شود.

 وی در باره تکنیک اجرایی نمایش خاطر نشان کرد: برای همه بازیگران لباس شخصیت هایی که بازی می کنند طراحی شده و صورتشان نیز با گریم به نقششان نزدیک می شود.

وی در باره عوامل اجرایی نمایش افزود : بازیگران : سیاوش طهمورث (عنکبوت)، فریبا متخصص(خاله سوسکه)، قربان نجفی(کرم شبتاب)، بهرام سروری نژاد(مگس)، محمد آقامحمدی(ملخ)، آذین فولادوند(شاپرک خانوم)، صبا قاسمی(زنبور عسل)و سامان توحیدی ،تهیه کنندگان: کامران قدکچیان و منوچهر مصیری، مجری طرح : گیل ناز ترقی شعار، موسیقی  کاوه آهنگرانی، میلاد شکری و حمید رضا احسانی، طراح لباس : پریندخت عابدینی نژاد، طراح گریم: ثمر برازنده و طراح صحنه و دکور: شیرین پوریایی دوست. اجرای این نمایش در سالن سینما – تئاتر کانون واقع در خیابان خالد اسلامبولی انجام می شود.




نظرات کاربران