در حال بارگذاری ...

”داستان باورنکردنی یک زن” خرداد ماه اجرا می‌شود

نمایش”داستان باورنکردنی یک زن” نوشته رحمت امینی و با طراحی و کارگردانی حسن وارسته خرداد ماه در تالار نو مجموعه تئاترشهر روی صحنه می‌رود.به گزارش خبرنگار سایت ایران تئاتر تمرین این نمایش از هفته آینده آغاز خواهد شد. این نمایش برگزیده از دو جشنواره استانی و منطقه‌ای است و از اسلامشهر به جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر سال گذشته راه پیدا کرده .

نمایش”داستان باورنکردنی یک زن” نوشته رحمت امینی و با طراحی و کارگردانی حسن وارسته خرداد ماه در تالار نو مجموعه تئاترشهر روی صحنه می‌رود.
به گزارش خبرنگار سایت ایران تئاتر تمرین این نمایش از هفته آینده آغاز خواهد شد. این نمایش که برگزیده از دو جشنواره استانی و منطقه‌ای است و از اسلامشهر به جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر سال گذشته راه پیدا کرده بود، درباره دو نمایشگر نمایش‌های سیار است که قصه‌ای فولکور از چین را در معرض دید تماشاگران قرار می‌دهند. حکیمی به قصد مشاهد در احوال آدم‌ها به گورستانی گذر می‌کند. در آنجا زنی را می‌بیند که بر سر گور شوهرش نشسته و گور را باد می‌زند و...
بازیگران این نمایش رسول نقوی و مرجان قمری هستند و موسیقی را محمد فرشته‌نژاد ساخته است. کارگردان نمایش با اشاره به این که” داستان باورنکردنی یک زن” در اجرای عمومی دچار تغییرات زیادی نخواهد شد درباره فعالیت‌های گروه تئاتر نیایش گفت:« پیشنهادی از سوی مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری برای اجرای نمایشنامه”12 ماه” نوشته سین مارشاک شده که در صورت توافق تمرین و اجرای این نمایشنامه را که برای کودکان نوشته شده از مرداد ماه آغاز می‌کنیم.