در حال بارگذاری ...
در روز دوم هفته بزرگداشت تئاتربرگزار می شود

سیاه بازی و همراهی با سندیکای تئاتر آلمان

شانزدهمین دوره بزرگ‌داشت تئاتردر دومین روز خود، یکشنبه هشت ماردیبهشت ۱۳۹۸، میزبان سیاه بازان و اعضای سندیکای تئاتر آلمان خواهد بود.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی شانزدهمین هفته بزرگ‌داشت تئاتر؛روزدوم این دوره با برنامه هایی همچون: ورکشاپ انجمن عکاسان، گرامی‌داشت و رونمایی از کتاب جواد انصافی، سمینار گروه در تئاتر، جلسه آشنایی با سندیکای تئاتر آلمان، نشست پژوهشی، نمایشگاه لباس تئاتر،گالری آثارپوستر،عکس،مسابقه طراحی دانشجویی،نمایش های دیوستان،اسب سفید، راز نقل آخر، بیله دیگه بیله چغندر و... همراه خواهد بود.

 

تقویت امور صنفی تئاتر با تجربه اندوزی از صنف تئاتر آلمان

ستاد برگزاری شانزدهمین دوره بزرگ‌داشت تئاتربنا دارد تا روز دوم فعالیت خود را در سالن استاد شهناز از ساعت 19 الی 20 به گرامی‌داشت جواد انصافی، سیاه باز برجسته اختصاص داده و از کتاب او نیز رونمایی کند؛ همچنین در سالن استاد امیر خانی از ساعت 17 الی 21 نشستی در خصوص آشنایی با سندیکای تئاتر آلمان برگزار می شود که پیش درآمدی است بر جلسات «ادل لاراکی» و «محمد علی بهبودی» نمایندگان سندیکای تئاتر آلمان در این مراسم. در همین سالن از ساعت 15 الی 17 سمینار «گروه در تئاتر» با حضور گروه تئاتر معاصر و گروه تئاتر شایا برگزار می شود.

 

تئاتر در قاب پژوهش

در روز دوم شانزدهمین دوره بزرگ‌داشت تئاتر همچون روز اول این مراسم، سالناستادشهنازازساعت 15 الی 18:30 پذیرایورکشاپانجمنعکاساناست،در سالن کنفرانس تئاتر شهر نیز از ساعت 17 تا 21 نشست تخصصی بخش پژوهش برپا خواهد بود و«لباستئاتر»ازساعت 16 تا 20 درلابیعمارتخانهتئاتربه نمایش درمی آید.

 

نمایش،نمایش ودیگرهیچ

هر روز در هفته تئاتراجراهای خیابانی وصحنه ای برگزار می شود و نمایش های صحنه ای در تماشاخانه سپند، استاد انتظامی، استاد جوانمرد و سنگلج به روی صحنه خواهند رفت. در همین راستا «دیوستان»به نویسندگی و کارگردانی مهدی ملکی یکشنبه ساعت 17 درتماشاخانه سپند اجرا می شود ،نمایش«اسب سفید»به نویسندگی وکارگردانی مریم سعیدیان درنوبت های 17 و 21 تماشاخانه استادانتظامی به صحنه می رود،تماشاخانه سنگلج درنوبت 19 نمایش «راز نقل آخر»به نویسندگی وکارگردانی حسین تفنگدار و درنوبت 20:30 نمایش «بیله دیگه بیله چغندر»نوشته داوود فتحعلیبیگی را به کارگردانی منیژه داوری برای عموم برصحنه دارد؛ همچنین تماشاخانه عباس جوانمرد درساعات20و 22تمرین-اجرای صدرالدین زاهد رابه نظرتماشاگران خواهد رساند.

نمایشگاه های نامی، بهار و تابستان نیز به شکل همه روزه میزبان آثار پوستر، عکس و مسابقه طراحی دانشجویی خواهدبود.

 




مطالب مرتبط

در ویژه‌برنامه «یلدای خُرَمروز» مطرح شد

یلدا می‌گوید امید در پس ناامیدی متولد می‌شود
در ویژه‌برنامه «یلدای خُرَمروز» مطرح شد

یلدا می‌گوید امید در پس ناامیدی متولد می‌شود

احمد محیط طباطبایی، رییس ایکوم در ویژه‌برنامه «یلدای خُرَمروز» که به مناسبت شب یلدا و آغاز فصل زمستان در خانه هنرمندان برگزار شد، گفت یلدا مطابق همه آن چیزی بوده که در فرهنگ ایران بوده است و آن این‌که تاریکی به‌روشنی رسیده؛ شب به‌روز ختم شده و امید در پس ناامیدی متولد ...

|

انجمن مدرسان خانه تئاتر برگزار می‌کند

نشست تخصصی با موضوع «روابط عمومی، رسانه و تبلیغات؛ انتقال و گسترش آگاهی»
انجمن مدرسان خانه تئاتر برگزار می‌کند

نشست تخصصی با موضوع «روابط عمومی، رسانه و تبلیغات؛ انتقال و گسترش آگاهی»

انجمن مدرسان خانه تئاتر با همکاری مرکز آموزش، پنجمین و آخرین نشست از سلسله نشست‌های تخصصی اکوسیستم تئاتر را با موضوع «روابط عمومی، رسانه و تبلیغات؛ انتقال و گسترش آگاهی» برگزار می‌کند.

|

با حضور جمعی از هنرمندان و دانشجویان زنده‌یاد صادق صفایی

کتابخانه هنرمند فقید، در سالروز تولدش به خانه تئاتر اهدا شد
با حضور جمعی از هنرمندان و دانشجویان زنده‌یاد صادق صفایی

کتابخانه هنرمند فقید، در سالروز تولدش به خانه تئاتر اهدا شد

بیش از دو سال از درگذشت صادق صفایی، هنرمند تئاتر و سینما و مدرس دانشگاه می‌گذرد و روز گذشته، هم‌زمان با سالروز تولد او، کتابخانه شخصی‌اش به خانه تئاتر اهدا شد.

|

نظرات کاربران