در حال بارگذاری ...
در جشن بزرگداشت هفته تئاتر

ورکشاپ و اجرای «دورریز» گاراژتئاتر برگزار می‌شود

گاراژتئاتر با ورکشاپ تخصصی در حوزه توسعه شیوه‌های شخصی بازیگری و خلق تصادفی صحنه نمایشی به همراه اجرای دورریز، در شانزدهمین دوره بزرگداشت هفته تئاتر در خانه تئاتر حضور خواهد داشت.

به گزارش ایران تئاتر؛ گاراژ تئاتر روز سه شنبه  ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸؛ ساعت ۱۵ الی ۲۰ در عمارت جدید خانه تئاتر علاوه بر برگزاری این ورکشاپ تخصصی، مشاهده گوشه‌هایی از تمرین آخرین اثر نمایشی خود را به صورت باز ارائه می‌دهد.
در سه ساعت ابتدایی این برنامه؛ بازیگران گاراژتئاتر؛ هانی عبدالمجید، سعید اکبرزاده و حبیب ارمکان, با همراهی مهدی سلیمانی؛ به تمرین با شرکت کنندگان می‌پردازند. این تمرینات شامل ورود و مراقبه، آماده سازی جسمی و ذهنی بازیگر و بررسی گونه‌‌هایی از شیوه‌ خلق صحنه در گاراژتئاتر است.
همچنین, حضار پس از پایان این قسمت امکان مشاهده‌ تمرین اجرای دورریز گاراژتئاتر را در سالن اجرا خواهند داشت. عوامل گاراژ ضمن آماده‌سازی سالن به توسعه یکی از قسمتهای نمایش خویش خواهند پرداخت.
حضار پس از سه ساعت ورکشاپ با بازیگران گاراژتئاتر، در یکساعت نهایی؛ پس از اجرای موسیقی و شکل گیری محفل نمایشی به مشاهده آخرین اثر نمایشی در حال توسعه گاراژ خواهند نشست. امکان حضور برای عموم در این بخش از برنامه آزاد می‌باشد.
دورریز اثر نمایشی در حال توسعه از گاراژتئاتر است. گاراژتئاتر به دعوت فستیوال بین‌المللی اینفانت INFANT (فستیوال بین المللی تئاتر جدید و آلترناتیو) در تیرماه سال جاری این اثر را به همراه چند ورکشاپ تخصصی در صربستان به اجرا خواهد گذاشت.
شانزدهمین دوره بزرگ‌داشت هفته تئاتر، به مناسبت بزرگداشت روز جهانی تئاتر و روز ملی هنرهای نمایشی به همت خانه تئاتر به دبیری محمودرضا رحیمی از هفتم تا چهاردهم اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می‌شود.
نشانی عمارت جدید خانه تئاتر: تهران، خیابان سمیه . بعد از استاد نجات اللهی . شماره ۲۶۰
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸؛ ساعت ۱۵ الی ۲۰
ظرفیت تمرین کنندگان ورکشاپ : ۱۵ نفر
ظرفیت مشاهده گران ورکشاپ : ۲۵ نفر
مشاهده اجرا : نامحدود
تلفن رزرو : ۰۹۱۹۵۱۹۶۹۱۱
ثبت نام اینترنتی : https://evnd.co/UBMVB

 




نظرات کاربران