در حال بارگذاری ...
از سوی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران صادر شد

حکم جدید برای رئیس مرکز تئاتر تجربی دانشگاه تهران

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران در حکمی حسین عبدالهی را به دبیری نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم دانشگاهی منصوب کرد.

به گزارش ایران تئاتر، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران در حکمی حسین عبدالهی را به دبیری نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم دانشگاهی منصوب کرد.

در متن حکم دکتر مجید سرسنگی خطاب به دبیر نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم دانشگاهی، آمده است:
نظر به تجربه و تخصص جنابعالی به موجب این حکم به عنوان «دبیر نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم دانشگاهی» منصوب می‌شوید. امید که با درایت و تعهد و استفاده از نظرات و مشاوره‌های ارزنده اساتید، هنرمندان و صاحب‌نظران دانشگاهی در برگزاری هر چه شایسته‌تر این جشنواره کوشا باشید. پیروزی و سربلندی‌تان را از پروردگار مهربان آرزومندم.
بر اساس این گزارش، حسین عبدالهی دانش‌آموخته رشته بازیگری و کارگردانی در حال حاضر مسئولیت دبیری کانون سینما باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران و دبیری اتحادیه انجمن‌های علمی دانشجویی و هنر وزارت علوم تحقیقات و فناوری را نیز عهده‌دار است و در کارنامه کاری وی مسئولیت‌های مختلف فرهنگی هنری نظیر دبیری بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران، معاون اجرایی بیستمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران، دبیر هفدهمین جشنواره تئاتر تجربه، دبیر اجرایی شانزدهمین جشنواره تئاتر تجربه، دبیر انجمن علمی دانشجویی نمایش دانشگاه تهران و رئیس مرکز تئاتر تجربی دانشگاه تهران دیده می‌شود.
نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم دانشگاهی، نیمه اول آذر ۱۳۹۸ به همت کانون سینمای باشگاه دانشجویان اداره کل فرهنگی و اجتماعی و با حمایت معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با حسین عبداللهی، دبیر بخش دانشجویی جشنواره تئاتر فجر42

اجرای تئاتر با رویکردهای آکادمیک از اهداف جشنواره است
گفت‌وگو با حسین عبداللهی، دبیر بخش دانشجویی جشنواره تئاتر فجر42

اجرای تئاتر با رویکردهای آکادمیک از اهداف جشنواره است

حسین عبداللهی، دبیر بخش دانشجویی چهل‌ودومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، رونق‌بخشی به حوزه پژوهش و آموزش و نیز اجرای تئاتر با رویکردهای آکادمیک را از مهم‌ترین اهداف این بخش از جشنواره برشمرد.

|

نظرات کاربران