در حال بارگذاری ...
با حکم سعید اسدی؛

مدیر واحد «ارتباطات، آموزش و پژوهش» مجموعه تئاتر شهر منصوب شد

مدیر مجموعه تئاترشهر با صدور حکمی امین عظیمی را به عنوان مدیر واحد «ارتباطات، آموزش و پژوهش» این مجموعه منصوب کرد.

به گزارش ایران تئاتر سعید اسدی مدیرمجموعه تئاتر شهر با صدورحکمی امین عظیمی را به عنوان مدیر واحد «ارتباطات، آموزش و پژوهش» این مجموعه منصوب کرد. این واحد در قالب  ترکیبی از حوزه های «روابط عمومی» و «آموزش و پژوهش» مجموعه تئاتر شهر به فعالیت خود در سال 98 ادامه خواهد داد.
در حکم سعید اسدی آمده است: «جناب آقای امین عظیمی/ با سلام
بنا بر سوابق، تجربیات و توانایی ارزشمند شما در زمینه‌ روابط عمومی و فعالیت رسانه ای و همچنین  قابلیت شما در هدایت و نظارت بر فعالیت و فرایندهای آموزشی و پژوهشی مرتبط با حوزه هنرهای نمایشی، بدین‌ وسیله به عنوان «مدیر واحد  ارتباطات ، آموزشی و پژوهشی» مجموعه تئاتر شهر منصوب می شوید.
امید است که با استعانت از پروردگار یکتا و همکاری مثبت و شایسته با کارکنان گرامی تئاتر شهر در ایجاد تعامل مثبت و سازنده با اصحاب رسانه و همچنین  ارتباط موثر و پویا با مخاطبان برای ترغیب بهره مندی بیشتر و با کیفیت تر از آثار نمایشی، تعامل با نهادها جهت طراحی و اجرای برنامه های فرهنگی و گردآوری و تهیه و اجرای طرح های آموزشی و پژوهشی در مشارکت با سایر واحدهای مجموعه تئاتر شهر کوشا باشید، تا در مسیر ارتقا بخشی به هویت و جایگاه فرهنگی و هنری شاهد پویایی و شکوفایی هرچه بیشتر این مجموعه گرانقدر باشیم.
 شرح وظایف و حدود مسئولیت و عملکرد جنابعالی به پیوست این حکم ابلاغ می شود. امیدوارم با کوشش شایسته خود در این جایگاه، در به ثمر رساندن راهبرد، چشم انداز و مأموریت های تعریف شده‌ی جدید برای مجموعه تئاتر شهر پیروز و توانا باشید. سعید اسدی/ مدیر مجموعه تئاتر شهر»     
امین عظیمی، پژوهشگر، منتقد و مدرس تئاتر و سینما است. او دانشجوی دکترای تخصصی (PHD) مطالعات تئاتر  در  پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران، فارغ التحصیل دوره«روایتگری دیجیتال»(Digital Story Telling) از دانشگاه بیرمنگام و فارغ التحصیل کارشناسی ارشد سینما و کارشناسی ادبیات نمایشی از دانشگاه هنر تهران است.  عمده فعالیت های او  از سال 1389 تاکنون تدریس تئاتر و سینما در دانشگاه های هنر تهران، سوره و دانشکده هنر و معماری بوده و به عنوان یک پژوهشگر،علاوه بر انتشار نقدهای تخصصی تئاتر در نشریات گوناگون همچون فصلنامه تخصصی ادبیات نمایشی «سیمیا»، «سینما و ادبیات»، «نمایش»، «صحنه» و نشریات دیگر، مقالات علمی-پژوهشی گوناگونی در حوزه مطالعات تئاتر و اجرا در نشریات تخصصی دانشگاهی و بین المللی  همچون Asian Theatre Journal ،  Alternatives théâtrales،   Theater der zeitو نشریه «بررسی مسائل اجتماعی ایران» به طبع رسانده است.
در سوابق او می توان به عضویت در هیات مدیره انجمن منتقدان و پژوهشگران خانه تئاتر از سال 1383 ، عضویت در انجمن مدرسان خانه سینما و دو دوره دبیری بخش پژوهش و انتشارات جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران، سردبیری روزنامه تئاتر در بیست و نهمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر و دبیری کارگروه تخصصی نقد تئاتر در سی و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر اشاره کرد. از دیگر فعالیت های او در زمینه نمایشنامه نویسی و کارگردانی تئاتر نیز می توان به اجراهای «اضافه حقوق»، «اکوئوس»،«خواب»، «سه پاس از حیات طیبه نوجوانی نجیب»  و تعدادی دیگر اشاره کرد.




مطالب مرتبط

«من نوید نیستم!» به اجرا بازگشت

«من نوید نیستم!» به اجرا بازگشت

نمایش محیطی «من نوید نیستم!» به کارگردانی سیدعلی خوشرو برای دور دوم اجرا در کافه‌تریای قشقایی تئاتر شهر پیش‌روی مخاطبان قرار می‌گیرد.

|

گفت‌وگو با دبیر جشنواره چهل‌ودوم تئاتر فجر

مهدی حامدسقایان: جامعه به هنرمندان توان‌یاب احتیاج دارد
گفت‌وگو با دبیر جشنواره چهل‌ودوم تئاتر فجر

مهدی حامدسقایان: جامعه به هنرمندان توان‌یاب احتیاج دارد

دبیر چهل‌ودومین جشنواره تئاتر فجر با اشاره به توانمندی بالای هنرمندان توان‌یاب، می‌گوید افراد دچار معلولیت، با حضور قدرتمند در این جشنواره، می‌توانند مهارت‌ها و توانمندی‌های بالای خودشان را به نمایش بگذارند و اعلام کنند که اجتماع به حضور و افکار و اندیشه‌های آن‌ها ...

|

تئاتر شهر؛ نگین تابان هنرهای نمایشی

تئاتر شهر؛ نگین تابان هنرهای نمایشی

کاظم نظری: تئاتر شهر، مهم‌ترین سالن زیرمجموعه اداره‌کل هنرهای نمایشی، هفتم بهمن 1402 هم‌زمان با میزبانی از آثار چهل‌ودومین جشنواره بین‌المللی فجر و در همراهی باشکوه هنرمندان و تماشاگران فهیم و ...

|

کاظم نظری مدیرکل هنر‌های نمایشی مطرح کرد

کارگاه‌های آموزشی ادبیات نمایشی در استان‌ها برگزار می‌شود
کاظم نظری مدیرکل هنر‌های نمایشی مطرح کرد

کارگاه‌های آموزشی ادبیات نمایشی در استان‌ها برگزار می‌شود

مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در ششمین همایش سراسری مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها گفت تصمیم داریم به‌واسطه ضعفی که در حوزه ادبیات نمایشی وجود دارد مجموعه کارگاه‌های آموزشی در استان‌ها برگزار کنیم که از همه مدیران استانی خواهش می‌کنم در ...

|

نظرات کاربران