در حال بارگذاری ...

فرشید ابراهیمیان و تجدید چاپ کتابی درباره پینتر

کتاب” نقد آثار هارولد پینتر” با اضافه شدن دو فصل به آن توسط انتشارات صحنه تجدید چاپ شد.دکتر فرشید ابراهیمیان، نویسنده، مدرس، منتقد تئاتر با اعلام این خبر به سایت ایران تئاتر گفت:« این کتاب نخستین بار در سال ۶۶ توسط انتشارات جهاد دانشگاهی و در ارتباط با جشنواره دانشجویی در فرصت اندکی ترجمه شد. اما من این بار دو فصل”زبان و سکوت” و”ارزیابی” را به کتاب اضافه کردم که در نمایشگاه کتاب عرضه خواهد شد.»

کتاب” نقد آثار هارولد پینتر” با اضافه شدن دو فصل به آن توسط انتشارات صحنه تجدید چاپ شد.
دکتر فرشید ابراهیمیان، نویسنده، مدرس، منتقد تئاتر با اعلام این خبر به سایت ایران تئاتر گفت:« این کتاب نخستین بار در سال 66 توسط انتشارات جهاد دانشگاهی و در ارتباط با جشنواره دانشجویی در فرصت اندکی ترجمه شد. اما من این بار دو فصل”زبان و سکوت” و”ارزیابی” را به کتاب اضافه کردم که در نمایشگاه کتاب عرضه خواهد شد.»
وی اشاره کرد:« نویسنده این کتاب مارتین اسلین است که آثار پینتر را تا سال 1980 نقد کرده است. کتاب اصلی شامل نقدنامه‌های پینتر، نمایشنامه‌های کوتاه، فیلمنامه و نمایشنامه‌های بلند او از جمله اتاق، سرایدار، جشن تولد و... است. من در کتابی که ترجمه کرده‌ام به دلیل این که فکر کردم آوردن نامه‌های پینتر برای مخاطب ایرانی جذابیت ندارد، این بخش را حذف کرده‌ام.
گفتنی است این کتاب در 280 صفحه روانه بازار خواهد شد.