در حال بارگذاری ...
به‌منظور رونق و توسعه سالن‌های خصوصی تئاتر

شهردار منطقه ۱۱ تهران از عمارت نوفل‌لوشاتو دیدار کرد

شهردار منطقه ۱۱ تهران در اقدامی فرهنگی و به‌منظور رونق و توسعه سالن‌های خصوصی تئاتر، از مجموعه عمارت نوفل‌لوشاتو بازدید و با مدیران این مجموعه‌ گفتگو کرد.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی عمارت نوفل‌لوشاتو، نصرالله آبادیان شهردار منطقه ۱۱ تهران با حضور در عمارت نوفل‌لوشاتو، از دو سالن این مجموعه، واحدهای اداری، فضای سبز محوطه بیرونی، اتاق‌های فرمان و خروجی‌های اضطراری و... بازدید کرد.
این در حالی است که پیش‌ازاین هم، شهردار منطقه ۱۱ تهران برای گفتگو پیرامون مشکلات مجموعه‌های خصوصی تئاتر و کمک برای رفع موانع احتمالی، به تعدادی دیگر از سالن‌های خصوصی تئاتر رفته بود.
نصرالله آبادیان در گفتگو با داود نامور مدیر عمارت نوفل‌لوشاتو برای کمک به رونق و توسعه فعالیت‌های این مجموعه اعلام آمادگی کرد و گفت: برای کمک به فعالیت‌های فرهنگی هنری تماشاخانه‌ها به‌خصوص عمارت نوفل‌لوشاتو هر کاری در چهارچوب ضوابط قانونی از عهده شهرداری منطقه ۱۱ بربیاد کوتاهی نخواهد کرد.
آبادیان قول نگاه ویژه حمایتی این شهرداری را به مدیر تماشاخانه‌های خصوصی داد و ضمن استقبال از حفظ چنین محل فرهنگی و نمایش‌هایی که در آن روی صحنه می‌رود، خواستار تعامل دوجانبه برای حضور کارمندان و کارگران شهرداری منطقه ۱۱ در عمارت نوفل‌لوشاتو و تماشای تئاترهای آن شد.
آبادیان همچنین پس از بررسی خیابان نوفل‌لوشاتو، از اجرای اقدامات موثری برای ساماندهی فضای فرهنگی این خیابان و محوطه اطراف آن در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
داود نامور نیز از نگاه فرهنگی و حمایتی شهردار منطقه ۱۱ قدردانی و اظهار امیدواری کرد افزایش این تعامل‌ها بین مدیران تماشاخانه‌های خصوصی با شهردار محترم منطقه ۱۱ بتواند روند رشد و توسعه فعالیت‌های فرهنگی هنری و نیز رفع مشکلات پیش‌روی بخش خصوصی را تسریع کند. بعد از پایان بازدید نصرالله آبادیان از عمارت نوفل‌لوشاتو، داود نامور هدیه‌ای به‌رسم یادبود و قدردانی، از طرف این مجموعه فرهنگی و هنری به وی اهدا کرد.
در این دیدار، محمدجواد رشیدی معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه ۱۱، علی‌اصغر طاهری شهردار ناحیه یک منطقه ۱۱، علی اسماعیل‌زاده رئیس اداره روابط‌عمومی، آقای ادبی و خانم رجبی معاونت فرهنگی و اجتماعی ناحیه یک شهردار منطقه ۱۱ تهران را همراهی می‌کردند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران