در حال بارگذاری ...
برای اجرای دو نمایش

گروه تئاتر آینا به المپیاد تئاتر هندوستان دعوت شد

گروه تئاتر آینا تبریز برای اجرای دو نمایش به المپیاد جهانی تئاتر هندوستان دعوت شد.

به گزارش ایران تئاتر علی فتوحی کارگردان و سرپرست گروه تئاتر آینا با اعلام خبر فوق گفت: دو نمایش سرود صدهزار اوفلیای عاشق و روبینسون و کروزو به ۲۷ دوره فستیوال بین‌المللی المپیاد جهانی تئاتر هندوستان دعوت شدند. این دو اثر با مضمون ضد جنگ و صلح و دوستی به‌عنوان نماینده کشورمان در این عرصه جهانی حضور خواهند یافت.
شعار امسال این المپیاد جهانی صلح جهانی و دوستی ملت‌ها است که بیش از ۲۰ کشور جهان امسال در این المپیاد حضور خواهند داشت.
این گروه فعال در عرصه بین‌المللی تاکنون دو بار به‌عنوان سفیران صلح‌دوستی ایران ملقب شده‌اند...
نمایش سرود صد هزار افلیای عاشق به کارگردانی علی فتوحی و بازیگری میترا آهور و نمایش روبینسون و کروزو به کارگردانی علیرضا کوشک جلالی شهریورماه سال جاری جهت حضور در این المپیاد به هندوستان سفر خواهند کرد.
علی فتوحی گفت امیدواریم با حمایت نهادها و ارگان‌های فرهنگی و هنری بتوانیم در این مهم حضور موفق داشته باشیم و نماینده شایسته‌ای برای تئاتر تبریز و کشورمان ایران اسلامی باشیم. چراکه گفتمان جهانی کشورمان در این دوران حساس همانا صلح و دوستی ملت‌ها با احترام متقابل است و ما سفیران این گفتمان خواهیم بود‌.




مطالب مرتبط

نظری بر نمایش «جنون محض» نوشته مایکل فرین و کار علیرضا کوشک جلالی

اجرای کمدی در مرزهای گروتسک
نظری بر نمایش «جنون محض» نوشته مایکل فرین و کار علیرضا کوشک جلالی

اجرای کمدی در مرزهای گروتسک

حمیدرضا کاظمی‌پور*: یک گروه بازیگران تئاتر در حال آماده‌سازی اجرایی برای صحنه هستند و در خلال آماده‌سازی اثر برای اجرا، نقبی بر فرایندهای پیچیده تولید، آماده‌سازی و پشت‌صحنه تئاتر ...

|

نظر دو هنرمند درباره نمایش «هیدن»

نظر دو هنرمند درباره نمایش «هیدن»

علیرضا کوشک‌جلالی و سعید اسدی شب گذشته به تماشای نمایش «هیدن» نشستند و گفتند خون جدیدی در رگ‌های تئاتر ایران جاری شد و این نمایش باید در عرصه بین‌المللی نیز حضوری پر رنگ داشته باشد.

|

نظرات کاربران