در حال بارگذاری ...
تا روز جمعه 27 اردیبهشت ماه؛

آمار فروش نمایش‌ها در تئاتر شهر اعلام شد

واحد ارتباطات، آموزش و پژوهش مجموعه تئاتر شهر آمار تماشاگران و فروش نمایش‌های به صحنه رفته در تالارهای مختلف این مجموعه را تا روز جمعه ۲۷ اردیبهشت ماه منتشر کرد.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از واحد ارتباطات، آموزش و پژوهش مجموعه تئاتر شهر، آمار تماشاگران و فروش نمایش‌های به صحنه رفته در تالارهای سایه و قشقایی مجموعه تئاتر شهر تا روز جمعه بیست و هفتم اردیبهشت ماه اعلام شد.
نمایش «کمیته نان» به کارگردانی لیلی عاج از روز 23 اردیبهشت ماه اجرای خود را در تالار 96 نفری قشقایی آغاز کرده با مجموع 4 اجرا پذیرای 279 تماشاگر بوده است. این نمایش با در نظر گرفتن گنجایش 96 نفری تالار قشقایی تا روز جمعه 27 اردیبهشت با 69 بلیت تمام بها، 146 بلیت تخفیف‌دار و 64 بلیت مهمان معادل 5 میلیون 574 هزار تومان فروش داشت.
نمایش «مده آ» به کارگردانی علی‌اصغر راسخ راد هم که از روز بیستم اردیبهشت ماه در تالار قشقایی به صحنه رفته با مجموع شش اجرا میزبان 216 تماشاگر بوده است. این نمایش با در نظر گرفتن گنجایش 96 نفری تالار قشقایی تا روز جمعه 27 اردیبهشت با احتساب فروش 56 بلیت تمام بها، 3 بلیت نیم بها و 157 بلیت مهمان به فروشی معادل 1 میلیون و 725 هزار تومان دست پیدا کرد.
«لانه خرگوش» به کارگردانی مهدی صباغی عنوان دیگر نمایشی است که از روز 19 اردیبهشت ماه در تالار 72 نفری سایه روی صحنه رفته است. این نمایش با در نظر گرفتن گنجایش 72 نفری تالار سایه، 7 اجرا، 87 بلیت تمام بها، 4 عدد بلیت نیم بها، 55 عدد بلیت تخفیف‌دار، 143 بلیت مهمان و مجموع 289 تماشاگر 3 میلیون و 990 هزار تومان فروش داشته است.
نمایش «چیزهای سرد» به کارگردانی رامین اکبری هم که از 24 اردیبهشت ماه در تالار سایه با ظرفیت 72 نفر روی صحنه رفته است با مجموع 3 اجرا، فروش 11 بلیت تمام بها، 25 بلیت دارای تخفیف، 45 بلیت مهمان و مجموع 81 تماشاگر به فروشی معادل 930 هزار تومان دست پیداکرده است.




مطالب مرتبط

آمار فروش سه ماهه تماشاخانه ملک منتشر شد

آمار فروش سه ماهه تماشاخانه ملک منتشر شد

دو نمایش «شام خداحافظی» و «ناکجاآباد» که آبان، آذر و دی امسال در تماشاخانه‌ ملک روی صحنه رفتند، در مجموع بیش از یک میلیارد و 400 میلیون تومان بلیت فروختند.

|

«من نوید نیستم!» به اجرا بازگشت

«من نوید نیستم!» به اجرا بازگشت

نمایش محیطی «من نوید نیستم!» به کارگردانی سیدعلی خوشرو برای دور دوم اجرا در کافه‌تریای قشقایی تئاتر شهر پیش‌روی مخاطبان قرار می‌گیرد.

|

گفت‌وگو با دبیر جشنواره چهل‌ودوم تئاتر فجر

مهدی حامدسقایان: جامعه به هنرمندان توان‌یاب احتیاج دارد
گفت‌وگو با دبیر جشنواره چهل‌ودوم تئاتر فجر

مهدی حامدسقایان: جامعه به هنرمندان توان‌یاب احتیاج دارد

دبیر چهل‌ودومین جشنواره تئاتر فجر با اشاره به توانمندی بالای هنرمندان توان‌یاب، می‌گوید افراد دچار معلولیت، با حضور قدرتمند در این جشنواره، می‌توانند مهارت‌ها و توانمندی‌های بالای خودشان را به نمایش بگذارند و اعلام کنند که اجتماع به حضور و افکار و اندیشه‌های آن‌ها ...

|

تئاتر شهر؛ نگین تابان هنرهای نمایشی

تئاتر شهر؛ نگین تابان هنرهای نمایشی

کاظم نظری: تئاتر شهر، مهم‌ترین سالن زیرمجموعه اداره‌کل هنرهای نمایشی، هفتم بهمن 1402 هم‌زمان با میزبانی از آثار چهل‌ودومین جشنواره بین‌المللی فجر و در همراهی باشکوه هنرمندان و تماشاگران فهیم و ...

|

نظرات کاربران