در حال بارگذاری ...
با حضور هنرمندان تئاتر استانهای خوزستان و بوشهر انجام شد

وداع هنرمندان تئاتر خوزستان با پیشکسوت تئاتر آبادان

هنرمندان شهرستان های مختلف استان خوزستان با حضور در مجتمع تئاتر شهر آبادان با استاد علی غلامی پیشکسوت تئاتر استان خوزستان و شهرستان آبادان، وداعی تلخ داشتند و پیکر آن مرحوم را برای خاکسپاری به استان بوشهر بدرقه کردند.

به گزارش تئاتر خوزستان، تئاتر شهر آبادان دیروز شاهد حضور سیاه پوش هنرمندان مختلف تئاتر خوزستان برای وداع با زنده یاد استاد علی غلامی هنرمند پیشکسوت تئاتر آبادان و استان خوزستان بود تا برای آخرین بار وداعی تلخ با «پدر معنوی تئاتر آبادان» داشته باشند و پیکر او را بدرقه نمودند تا در خاک بوشهر آرام گیرد.

در این مراسم که دیروز دوشنبه 30 اردیبهشت 98 ساعت 17 در مجتمع تئاتر شهر آبادان برگزار شد در ابتدا با نوای موسیقی سنج و دمام پیکر استاد علی غلامی بر روی دستان هنرمندان تئاتر آبادان، خوزستان و بوشهر وارد سالن شد و بر روی صحنه ای که سال ها شاهد حضورش بود آرام گرفت.

در ادامه تعدادی از پیشکسوتان تئاتر، بازیگران و همراهان زنده یاد استاد علی غلامی با حضور بر روی صحنه در مورد آن هنرمند فقید سخن گفتند و یادش را گرامی داشتند.

در بخش پایانی مراسم پیکر آن هنرمند فقید بر دستان هنرمندان حاضر در سالن برای خاکسپاری به استان بوشهر منتقل شد.

 

بنا به همین گزارش مراسم تدفین زنده یاد علی غلامی روز سه شنبه 31 اردیبهشت ماه 98 ساعت 17 در بوشهر از مجتمع فرهنگی هنری نهم دی تا قطعه هنرمندان بهشت صادق انجام می گیرد و مراسم ختم و هفتمین روز درگذشت آن مرحوم روز چهارشنبه 1 خردادماه 98 صبح از ساعت ۹ الی ۱۱ و عصر از ساعت ۱۷ الی ۱۹ در در حسینیه اباعبدالله، گلزار شهدا بهشت صادق بوشهر برگزار می گردد.




نظرات کاربران