در حال بارگذاری ...
باحضور شاعران و هنرمندان درفرهنگسرای ارسباران

ویژه برنامه «هزارشب آسمانی» برگزار می شود

همزمان با شب های قدر برنامه «هزارشب آسمانی» با موضوع «نیازهای معنوی انسان امروز به شناخت حکمت و عرفان اسلامی» در فرهنگ سرای ارسباران برگزار می شود.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی فرهنگ سرای ارسباران، ویژه برنامه «هزارشب آسمانی» با موضوع «نیازهای معنوی انسان امروز به شناخت حکمت و عرفان اسلامی» روزهای 3 ،5 ،7 خرداد مصادف باروزهای (نوزدهم، بیست ویکم و بیست وسوم ماه مبارک رمضان) ساعت 22 با حضور شاعران آیینی و هنرمندان در فرهنگ سرای ارسباران برگزار می شود .
دکتر رسولی پور استاد بین المللی مطالعات دینی، ابوالفضل جلیلی کارگردان معناگرای سینما، امیرمرزبان شاعر آیینی میهمانان اولین شب برنامه «هزار شب های آسمانی» هستند. هومن نام ور روان شناس معناگرا، محمدهادی مومن استاد برتر پژوهش های قرآنی و سید محمد سادات اخوی شاعر و نویسنده آیینی نیز یکشنبه 5 خرداد برابر با شب بیست ویکم ماه رمضان در این برنامه حضور دارند. همچنین حمیدعجمی خوشنویس و مدرس حکمت خط، حافظ ایمانی شاعرآیینی میهمان سومین شب آسمانی هستند که با اجرای محمد جواد ادبی مدرس، دکترای فلسفه و حکمت اسلامی به بررسی موضوع نیازهای معنوی انسان امروز به شناخت حکمت و عرفان اسلامی می پردازند.
علاقه مندان برای حضور در این برنامه می توانند به فرهنگ سرای ارسباران به نشانی خیابان شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان ، خ جلفا مراجعه کنند.
تلفن گویای 20-22872818 داخلی 122 برای آگاهی بیشتر اعلام شده است.




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با کارگردان «استخوان ماهی جادویی»

احسان مجیدی: زنگ خطر آثار کودک به صدا درآمده است
گفت‌وگو با کارگردان «استخوان ماهی جادویی»

احسان مجیدی: زنگ خطر آثار کودک به صدا درآمده است

احسان مجیدی، کارگردان «استخوان ماهی جادویی» با بیان اینکه نبود زیرساخت مناسب از نظر متن و سالن اجرا برای تولید تئاتر نوجوان یکی از مشکلات اساسی این عرصه است، از به صدا درآمدن زنگ خطر برای آثار کودک گفت.  

|

نظرات کاربران