در حال بارگذاری ...
با حضور پاوه نژاد، تیرانداز و صامتی در نقش دستفروش

«عاشقانه‌های خیابان» اواخر خرداد به صحنه می رود

عاشقانه های خیابان با ایفای نقش الهام پاوه نژاد، سیما تیرانداز و ژاله صامتی در نقش دستفروشان مترو در تماشاخانه ایرانشهر به روی صحنه می رود.

به گزارش ایران تئاتر در نمایش «عاشقانه های خیابان» که بناست از اواخر خرداد ‌ماه سال 1398، با کارگردانی شهرام گیل آبادی در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه برود، «الهام پاوه نژاد»، «سیما تیرانداز» و «ژاله صامتی» در نقش زنان دست فروش مترو بازی می‌کنند. این نمایش از بازیگری و اجرای زنده یک خواننده مرد نیز بهره می برد که به زودی معرفی می شود.
در خلاصه این نمایش که به صورت مشترک توسط  محمد چرمشیر و بهمن عباسپور نوشته شده آمده است: «عاشقانه‌های خیابان» روایتی خاص از زندگی پیچیده و دشوار زنان دست‌فروش در خیابان ها و مترو است. گیل آبادی که کارگردانی آثار متعددی را در کارنامه دارد، چندی پیش نمایش «یک دقیقه و سیزده ثانیه» را که اثری درباره بحران کارتن خواب ها در ایران است را به روی صحنه برده بود.
پیش فروش نمایش «عاشقانه‌های خیابان» از روز 17 خرداد (همزمان با عید فطر) در سایت تیوال آغاز می شود.




مطالب مرتبط

آمار فروش تالار هنر و سنگلج اعلام شد

«هوش پشه‌ای» با صدای هوتن شکیبا بیش از 100 میلیون فروخت
آمار فروش تالار هنر و سنگلج اعلام شد

«هوش پشه‌ای» با صدای هوتن شکیبا بیش از 100 میلیون فروخت

آمار فروش و تماشاگران نمایش‌ تالار هنر و تماشاخانه سنگلج تا پایان روز جمعه 17 فروردین‌ ١۴٠٣ اعلام شد. طبق این گزارش نمایش «هوش پشه‌ای» به کارگردانی سامان کرمی و بازی هوتن شکیبا با 24 اجرا به فروشی 130 میلیون تومانی دست پیدا کرد.

|

نظرات کاربران