در حال بارگذاری ...
با پخش برنامه های متنوع برگزار می شود

گرامیداشت روز جهانی قدس در رادیو نمایش

همزمان با فرا رسیدن روز جهانی قدس، ویژه برنامه زنده رادیویی «شکوه مقاومت» و برنامه های متنوع نمایشی از رادیو نمایش پخش خواهد شد.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو ، این برنامه به صورت اختصاصی از مردم برای حضور پرشکوه درروز قدس دعوت به عمل می آورد وضمن  ارتباط با مراکز استان ها و شهرهای بزرگ ایران از حال و هوای روز قدس گزارش زنده و مردمی پخش خواهد کرد.
همچنین در این روز،  نمایش های ویژه  رادیویی روز قدس  از رادیو نمایش پخش خواهد شد.
آخرین صحنه " ، "غزه وقتی انسانی به آن می‌نگری"عناوین آثاری هستند که سهیلا خدادادی نویسنده آن است و از زوایای مختلف به روز جهانی قدس پرداخته است..
در این نمایش‌های رادیویی هنرمندانی چون : امیر فرحان نیا، نازنین مهیمنی، مهدی نمینی مقدم، ناهید مسلمی، محمد آقا محمدی، مهرداد مهماندوست، بهرام سروری نژاد ، حوا الهویی، جواد پیشگر، میرطاهر مظلومی، شیوا رفیعیان، نگین خواجه نصیر، امیر زنده دلان، صفا آقاجانی و احمد گنجی به ایفای نقش پرداخته‌اند .
"آخرین صحنه " به کارگردانی رامین پور ایمان و " غزه وقتی انسانی به آن بنگری " ، به کارگردانی : مینو جبارزاده ، روز جمعه در ساعت‌های 17:15 و 16:00  از رادیو نمایش پخش خواهند شد ؛ علاوه بر آن نمایش رادیویی "روز بازگشت " نیز به همین مناسبت ساعت 7:15 دقیقه روز جمعه به روی آنتن رادیو نمایش خواهد رفت.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران