در حال بارگذاری ...
با حضور هشت گروه نمایشی

چهارمین جشنواره نمایشنامه خوانی مقاومت دزفول آغاز به کار کرد

با حضور هشت گروه نمایشی از شهرستان دزفول، چهارمین جشنواره نمایشنامه خوانی مقاومت دزفول در سالن شماره دو مجتمع فرهنگی سینمایی دزفول آغاز به کار کرد.

به گزارش ایران تئاتر از خوزستان، چهارمین جشنواره نمایشنامه خوانی مقاومت دزفول با حضور هشت گروه نمایشی از شهرستان دزفول از پنج شنبه 9 الی یکشنبه 12خردادماه 1398 در سالن شماره دو مجتمع فرهنگی سینمایی شهرستان دزفول آغاز به کار کرد.

طبق جدول جشنواره روز پنج شنبه 9 خردادماه 98 از ساعت 22 نمایشنامه «م.ر.گ» به کارگردانی اسماعیل نورآبادی کاری از گروه تئاتر آوان آرت و از ساعت 23 نمایشنامه «هرگز کسی این گونه فجیع به کشتن خویش بر نخواست» به کارگردانی مشترک حسین مرادی برزگرزاده و علی بیدلی کاری از گروه تئاتر هدی خوانده می شود.

روز جمعه 10 خردادماه 98 و از ساعت 22 نمایشنامه «امواج خروشان یک رادیو» به کارگردانی ندا درآمد کاری از گروه تئاتر هدی و ساعت 23 نمایشنامه «عاشقانه های دو بازمانده از یک جنایت جنگی» به کارگردانی حمید کوچک کوتیانی کاری از گروه تئاتر نقطه و از ساعت 24 نمایشنامه «خنک مثل صبح» به کارگردانی محمدرضا خردمند کاری از حوزه هنری انقلاب اسلامی دفتر دزفول در سالن شماره دو مجتمع فرهنگی سینمایی دزفول خوانش می شود.

در روز شنبه 11 خردادماه و روز پایانی اجراهای چهارمین جشنواره نمایشنامه خوانی مقاومت دزفول، از ساعت 22 نمایشنامه «در پس شب های تار» به کارگردانی امیر خردمند کاری از گروه تئاتر ستاره و از ساعت 23 نمایشنامه «شب، آویزان سکوت» به کارگردانی عصمت کریمی فر کاری از گروه تئاتر قاب کوچک نمایشنامه خوانی می شوند.

آئین اختتامیه چهارمین جشنواره نمایشنامه خوانی مقاومت دزفول روز یکشنبه 12 خردادماه 1398 ساعت 22 در سالن شماره دو مجتمع فرهنگی سینمایی شهرستان دزفول برگزار می شود.

 

چهارمین جشنواره نمایشنامه خوانی مقاومت دزفول با شعار «صحنه، تماشاگه مقاومت» از 9 الی 12 خردادماه 1398 به دبیری نادر سعادتی فرد در شهرستان دزفول در حال برگزاری است.

 




مطالب مرتبط

جشنواره تئاتر استان گیلان، برگزیدگان خود را شناخت

جشنواره تئاتر استان گیلان، برگزیدگان خود را شناخت

با پایان سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان گیلان، نمایش صحنه‌ای «پا برهنه در بهشت» به کارگردانی رضا فتوت‌خواه و نمایش‌های خیابانی «مجسمه» به کارگردانی میلاد حسین‌زاده و «آخرین نفس» به کارگردانی آرزو علیپور، به جشنواره تئاتر مناطق فجر معرفی شدند. هیئت داوران این رویداد، ...

|

پس از رقابت 10 نمایش صحنه‌ای و خیابانی

برگزیدگان سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان بوشهر معرفی شدند
پس از رقابت 10 نمایش صحنه‌ای و خیابانی

برگزیدگان سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان بوشهر معرفی شدند

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان بوشهر، پنجشنبه 25 آبان به کار خود پایان داد و با رای داوران، نمایش‌های صحنه‌ای «خَن» به کارگردانی روح‌الله خدامی و «شازو» به کارگردانی قحطبه فخرایی و نمایش خیابانی «به سرعت‌گیر نزدیک می‌شوید» به کارگردانی حمید ظریف‌خواه به جشنواره تئاتر ...

|

پژمان محراب‌پور، کارگردان شرکت‌کننده در جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی مطرح کرد

مشکل رفت‌وآمد هنرمندان با پخش شدن جشنواره در سطح کشور
پژمان محراب‌پور، کارگردان شرکت‌کننده در جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی مطرح کرد

مشکل رفت‌وآمد هنرمندان با پخش شدن جشنواره در سطح کشور

پژمان محراب‌پور، کارگردانی که با نمایش «دامادی قاسم» در جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری حضور دارد، از برگزاری بخش‌هایی از این رویداد در شهرستان‌ها استقبال کرد و البته رفع مشکل رفت‌وآمد هنرمندان در سطح کشور را ضروری دانست.

|

نظرات کاربران