در حال بارگذاری ...
برای ۱۴ و ۱۵ خرداد و عید سعید فطر

ویژه‌برنامه‌های رادیو نمایش اعلام شد

۱۴ و ۱۵ خردادماه دو برنامه زنده رادیویی گیومه و ارغوان هنر به همراه ۴ نمایش رادیویی ویژه از رادیو نمایش پخش خواهد شد.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، دو برنامه زنده رادیویی گیومه و ارغوان هنر در دو نوبت صبح و عصر به‌صورت ویژه به ایام چهاردهم و پانزدهم خردادماه می پردازند.
همچنین 4 نمایش رادیویی " موج های کوچک "، قلب ملت در بیمارستان قلب "، "کرامت"،من ملک بودم و فردوس برین جایم بود" ویژه این ایام به روی آنتن رادیو نمایش می رود.
نمایش "کرامت" با موضوع قیام خونین ۱۵ خرداد از رادیو نمایش پخش می شود. این نمایش را نیز سعید تشکری نوشته و داستان دستگیری دو دوست را در پانزده خرداد روایت می کند.
این نمایش با هنرمندی کرامت رودساز، علی میلانی، احمد گنجی و به کارگردانی : مهین فرد نوا، افکت : محمدرضا قبادی فر، صدابرداری: رضا طاهری و تهیه کنندگی : ژاله محمد علی، ۱۵ خرداد ساعت 7:15 از رادیو نمایش پخش می شود.
نمایش «موج های کوچک»نیز به نویسندگی زین العابدین صادقی مزیدی به مبارزات دوران انقلاب می پردازد.
این نمایش به کارگردانی جواد پیشگر و با هنرمندی بازیگران اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، ۱۵ خرداد، ساعت 17:15 از رادیو نمایش پخش می شود.
بر اساس این خبر، نمایش «قلب ملت در بیمارستان قلب» با تنظیم رادیویی هدیه رضایی و با بازی مهدی طهماسبی، مجید سهرابی، ایوب آقاخانی، محمدرضا قلمبر، محمودرضا قدیریان، امیر فرحان نیا و پریسا مقتدی نیز به همین مناسبت از رادیو نمایش پخش می شود.
در این نمایش فریدون محرابی کارگردانی، پیروز صدرایی صدابرداری، شهناز دهکردی تهیه کنندگی و نرگس موسی پور افکت را بر عهده دارند و ساعت 7:15 دقیقه، 14خرداد از رادیو نمایش پخش می شودونمایش " من ملک بودم و فردوس برین جایم بود نیز ساعت 11:15 دقیقه از رادیو نمایش شنیده خواهد شد.
گفتنی است 7 نمایش تک قسمتی رادیویی نیز به مناسبت عید سعید فطر از رادیو نمایش پخش خواهد شد.
"همسایه جدید "،" مرد شماره یک خانه "،سوتفاهم "، " چرا نمیشه ؟"، "دکه "، "بی بی شبکه " و "تهی " آثار نمایشی هستند که در روز عید سعید فطر به ترتیب در ساعات 10:30، 11:15، 13:30، 16:30، 17:15و 19:45 دقیقه به روی آنتن رادیو نمایش خواهند رفت.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران