در حال بارگذاری ...
با حضور جمعی از هنرمندان

اجرای عمومی «یک زن و یک مرد» آغاز شد

نمایش «یک زن و یک مرد» به کارگردانی هوشمند هنرکار با حضور جمعی از هنرمندان و فرهیختگان به‌صورت رسمی افتتاح شد.

به گزارش ایران تئاتر نمایش «یک زن و یک مرد» که این شب‌ها در موزه استاد انتظامی روی صحنه می‌رود، با بازی کاظم هژیرآزاد و ناهید مسلمی و با حضور چهره‌های حوزه تئاتر، سینما و سیاست عصر روز جمعه 25 خردادماه به‌صورت رسمی گشایش یافت.
اسماعیل محرابی، دکتر قاسم شعله‌سعدی، فرزانه نشاط خواه، جمشید جهان‌زاده، بابک محمدی، حسین افشار، بیژن افشار، اصغر نجات، محمدرسول صادقی، منصور میرزابابایی، علی طاهری، علی یعقوب‌زاده، بهمن روزبهانی، رضا آشفته، فریده آگاه، سارا عابدی، بهارک توسلی... از جمله هنرمندان، شخصیت‌ها و نویسندگانی بودند که به تماشای نمایش «یک زن و یک مرد» نشستند.
این اثر که توسط هوشمند هنرکار بازنویسی شده، نوشته الکسی آربوزوف با ترجمه مهین اسکویی است که از 20 خردادماه در موزه استاد انتظامی روی صحنه رفته است.
«یک زن و یک مرد» قصه عاشقانه زن و مردی را در یک آسایشگاه روایت می‌کند که کاظم هژیرآزاد و ناهید مسلمی نقش این دو شخصیت را ایفا می‌کنند.
هنرکار خود، طراحی صحنه و نور نمایش «یک زن و یک مرد» را برعهده دارد و سیما سامانی (طراح لباس)، علیرضا عباسی، فاطمه پوشپاس (دستیاران کارگردان)، فاطمه پوشپاس (منشی صحنه)، ابراهیم حسینی و مینا قانع (عکاس)، سهیلا علیپور (طراح پوستر و مواد تبلیغاتی)، سمیه علیپور (مدیر روابط عمومی) و علیرضا عباسی (مسئول تبلیغات) دیگر عوامل این نمایش‌اند.
نمایش «یک زن و یک مرد» هر شب ساعت 19:30 در موزه استاد انتظامی روی صحنه می‌رود.




مطالب مرتبط

آیین نکوداشت زنده‌یاد جعفر والی برگزار شد

در ستایش کسی که صحنه برایش مقدس بود
آیین نکوداشت زنده‌یاد جعفر والی برگزار شد

در ستایش کسی که صحنه برایش مقدس بود

ایرج راد در آیین نکوداشت هنرمند فقید جعفر والی بازیگر و کارگردان پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون گفت زنده‌یاد والی در تمام زمینه‌ها عاشق تئاتر بود و همه نیز او را دوست داشتند. او فعالیت‌های زیادی را به انجام رساند و خصوصیات بسیار خاصی داشت که ازجمله آن‌ها ریزبینی، دقت، ...

|

گفت‌وگو با کارگردان و بازیگر «مناظره وایادولید»

هوشمند هنرکار: فرم نباید مزاحم ارتباط اندیشه تئاتر با تماشاگر باشد
گفت‌وگو با کارگردان و بازیگر «مناظره وایادولید»

هوشمند هنرکار: فرم نباید مزاحم ارتباط اندیشه تئاتر با تماشاگر باشد

هوشمند هنرکار، بازیگر و کارگردان «مناظره وایادولید» با بیان این‌که در این اثر تلاش شده تا دغدغه‌های انسانی و اجتماعی به نمایش درآید، گفت به شعبده‌بازی‌های نور، صدا و افکت علاقه زیادی ندارم، درام و تئاتر باید روی صحنه جاری شود و فرم‌ نباید مزاحم ارتباط اندیشه تئاتر با ...

|

نظرات کاربران