در حال بارگذاری ...

ضبط تله تئاتر”مرگ دستفروش” از نیمه‌ اردیبهشت ماه

ضبط تله‌تئاتر”مرگ دستفروش” اثر آرتور میلر از ۱۵ اردیبهشت ماه آغاز می‌شود.اکبر زنجان‌پور بازیگر و کارگردان تئاتر در گفت‌وگو با سایت ایران تئاتر با اشاره به این که ضبط این تئاتر تلویزیونی ۱۵ روز به طول می‌انجامد، افزود:«هم اکنون مشغول تمرین این نمایشنامه‌ هستیم.»وی با اشاره به این که این تله‌تئاتر در یک قسمت و با مدت دو ساعت ضبط می‌شود، در معرفی بازیگران گفت:« به جز خودم، عسگر قدس، سهیلا رضوی، فرخ نعمتی، حافظ آهی، فرزین صابونی، نورالدین حیدری‌ماهر و... در این تله‌تئاتر بازی می‌کنند.

ضبط تله‌تئاتر”مرگ دستفروش” اثر آرتور میلر از 15 اردیبهشت ماه آغاز می‌شود.
اکبر زنجان‌پور بازیگر و کارگردان تئاتر در گفت‌وگو با سایت ایران تئاتر با اشاره به این که ضبط این تئاتر تلویزیونی 15 روز به طول می‌انجامد، افزود:«هم اکنون مشغول تمرین این نمایشنامه‌ هستیم.»
وی اشاره کرد:« سال 62 این نمایش را روی صحنه بردم که آن زمان با استقبال تماشاگران روبرو شد. همان موقع هم این کار ضبط شده و از تلویزیون پخش شد ولی کیفیت آن پایین بود چون امکانات اجرایی خوبی وجود نداشت.»
زنجان‌پور تصریح کرد:« سال گذشته تلویزیون پیشنهاد داد تا یکی از آثار میلر را انتخاب کرده و بسازم و من هم”مرگ دستفروش” را که یکی از شاه‌کارهای تئاتر قرن بیستم و از جمله بهترین آثار میلر از نظر محتوایی و تکنیکی است انتخاب کردم، چرا که همین جذابیت‌ها مرا به سمت اجرا کشاند.»
وی با اشاره به این که این تله‌تئاتر در یک قسمت و با مدت دو ساعت ضبط می‌شود، در معرفی بازیگران گفت:« به جز خودم، عسگر قدس، سهیلا رضوی، فرخ نعمتی، حافظ آهی، فرزین صابونی، نورالدین حیدری‌ماهر و... در این تله‌تئاتر بازی می‌کنند. طراح صحنه نیز ناهید مسلمی است. کارگردانی تلویزیونی به عهده حسین‌ فردرو و تهیه‌کننده آن عباس رضایی‌میرقائد است.»