در حال بارگذاری ...
یکشنبه ۹ تیرماه

جمشید ملک پور از کمال الوزاره محمودی و اوستاد نوروز پینه دوز می گوید

جمشید ملک پور نویسنده ، کارگردان و پژوهشگر روز یکشنبه ۹ تیرماه ، در «شب کمال الوزاره محمودی» سخنرانی خواهد کرد.

به گزارش ایران تئاتر جمشید ملک پور نویسنده ، کارگردان و پژوهشگر نام آشنای تئاتر ایران که در معرفی درام نویسان ایرانی ، در شمار پیشگامان است، روز یکشنبه ۹ تیرماه ، در «شب کمال الوزاره محمودی» که از سوی «شب های بخارا» و به مناسبت اجرای نمایش «اوستاد نوروز پینه دوز» به کارگردانی رحمت امینی در تئاتر شهر برگزار می شود، سخنرانی خواهد کرد.

جمشید ملک پور فوق لیسانس هنرهای نمایشی از آمریکاست . از آثار هنری وی می توان به نمایش های ذیل اشاره کرد: «پرومته در بند»، «اودیپ شهریار»، «مکبث»، «آنتیگون»، «افسانه ی اندوهی دلخراش»اشاره کرد.

«تاریخ ادبیات نمایشی در ایران» از جمله آثار پژوهشی وی است که نمایشنامه «اوستاد نوروز پینه دوز» در این کتاب منتشر شده است.

مراسم «شب کمال الوزاره محمودی» روز یکشنبه ۹ تیرماه از ساعت ۱۸/۳۰ در سالن مشاهیر تئاتر شهر برگزار و سپس در ساعت ۲۰/۳۰ نمایش «اوستاد نوروز پینه دوز» در سالن قشقایی  افتتاح می شود.

در مراسم «شب بخارا»که به همت علی دهباشی وبا همکاری مجموعه تئاتر شهر برگزار می شود، حسن میرعابدینی (نویسنده کتاب صدسال داستان نویسی در ایران) ، سعید اسدی و میترا علوی طلب نیز سخنرانی خواهند کرد.




نظرات کاربران