در حال بارگذاری ...
سرپرست دفتر آموزش و توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری اعلام کرد

آزمون استانداردهای مهارتی فرهنگ و هنر با حضور 24 هزار نفر برگزار شد

دومین آزمون جامع و بیست وهشتمین آزمون ادواری استانداردهای مهارتی بخش فرهنگ و هنر جمعه ۳۱ خرداد ماه با شرکت بیش از ۲۴ هزار نفر برگزارشد.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی دفترآموزش و توسعه فعالیت های فرهنگی وهنری وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی، مرتضی نیک نژاد  سرپرست این دفتر اعلام کرد: دومین آزمون جامع  و بیست وهشتمین آزمون ادواری استانداردهای مهارتی بخش فرهنگ وهنر سال تحصیلی  98-97   روز جمعه  31 خرداد به صورت سراسری و همزمان در 31 استان برگزار شد.

 نیک نژاد  با اشاره  به تعداد شرکت کنندگان آزمون های جامع و ادواری گفت: تعداد کل شرکت کنندگان آزمون،  24 هزار و 769 نفر است که از این تعداد 22 هزار و 801 نفر در دومین آزمون جامع و تعداد هزار و 968 نفر  در آزمون ادواری استانداردهای مهارتی بخش فرهنگ وهنر شرکت کرده اند.
سرپرست دفتر آموزش درباره تعداد حوزه های این آزمون ها گفت : آزمون جامع در 67 حوزه با 51 رشته و آزمون ادواری در 31 حوزه با 44 رشته مهارتی در نظام جدید و نظام قدیم  آموزش و پرورش برگزار شده است.  همچنین آزمون عملی نیز با توجه به برنامه ریزی ادارات کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان از تاریخ سه شنبه 28 خرداد ماه تا روز  چهارم تیرماه جاری برگزار می شود.
وی  در ادامه  با اشاره به اعلام نتایج  آزمون ها گفت:  نتایج  این آزمون حداکثر  15 روز پس از    پایان  آزمون های  عملی  و  تصحیح اوراق امتحان کتبی، در  سامانه  آزمون هنر  به نشانی Azmoonehonar.ir  اعلام خواهد شد و متعاقباً گواهینامه های الکترونیکی شرکت کنندگانی که موفق به اخذ  نمرات قبولی در هر دو بخش آزمون عملی و نظری شوند؛ در سامانه فوق قابل رویت و بهره برداری خواهد بود .
نیک نژاد درباره دسترسی شرکت کنندگان  به سوالات و کلید پاسخنامه های آزمون  گفت: همزمان با اتمام  آزمون کتبی در  روز جمعه 31 خرداد، کلیه سوالات رشته های مورد آزمون  و کلید پاسخنامه های آن در سامانه آزمون  هنر، در دسترس علاقمندان قرار گرفته است.




نظرات کاربران