در حال بارگذاری ...
در دومین برنامه از روایت حماسه

نمایشنامه «6410» در تماشاخانه سرور خوانش می‌شود

در دومین روز از مجموعه نمایشنامه خوانی‌های «روایت حماسه» که توسط انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس برگزار می‌شود؛ نمایشنامه «۶۴۱۰» در تماشاخانه سرور خوانش می‌شود.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس در این مجموعه برنامه های نمایشنامه خوانی که قرار است به صورت متداوم و سلسله وار در تماشاخانه سرو انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس برگزار شود برجسته ترین آثار مکتوب نمایشی حوزه تئاتر انقلاب و دفاع مقدس توسط گروه های نمایشی خوانش شود.
براین اساس و برطبق برنامه ریزی انجام شده توسط انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس، امروز دوشنبه 3 تیرماه تا 7 تیرماه 98 نمایشنامه "6410 " نوشته محسن عظیمی به کارگردانی کامران فروهر در تماشاخانه سرو خوانش می‌شود.
"ریحانه در بازی دراز آواز می خواند " اثر علیرضا حنیفی نیز قرار است به کارگردانی دانیال رجبی از دهم تا چهاردهم تیرماه 98 در این تماشاخانه، نمایشنامه خوانی شود.
آخرین نمایشنامه خوانی این دوره نیز هم مربوط به نمایشنامه " ازلوطی های چاله سیلابی... "نوشته اعظم بروجردی است که فرشیدابوالحسن زاده کارگردانی آن را بر عهده خواهد داشت و از هفدهم تا 21 تیرماه درتماشاخانه سرو پذیرای علاقمندان خواهد بود.
کلیه آثار نمایشنامه خوانی روایت حماسه راس ساعت 19.30 آغاز می‌شود و حضور برای عموم علاقمندان آزاد و رایگان می باشد.
پیش از این نیز نمایشنامه بانی بنوک نوشته سعید تشکری و به کارگردانی سید مهدی سجادپور در این سلسله برنامه خوانش شده بود.
تماشاخانه سرو، انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس به عنوان مرکز تخصصی نمایش‌های ارزشی با مضامین انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت، با ظرفیت ۱۵۰ نفر در خیابان آیت الله طالقانی، نرسیده به تقاطع خیابان شهید مفتح، جنب ایستگاه مترو طالقانی قرار دارد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران