در حال بارگذاری ...

یخ تنها مجموعه تئاتری آب شد

مجموعه تئاترشهر طی هفته گذشته با اجرای پنج نمایش ۱۵۵۱ تماشاگر داشت و یک میلیون و ۲۴۴ هزار و ۵۰۰ تومان فروخت. به این ترتیب با اجرای این پنج نمایش فعالیت‌های مجموعه تئاترشهر در سال جدید نیز آغاز شد.به گزارش سایت ایران تئاتر بیشترین فروش مربوط است به نمایش”چشم‌اندازی از پل” به کارگردانی منیژه محامدی که در تالار اصلی اجرا می‌شود.

مجموعه تئاترشهر طی هفته گذشته با اجرای پنج نمایش 1551 تماشاگر داشت و یک میلیون و 244 هزار و 500 تومان فروخت. به این ترتیب با اجرای این پنج نمایش فعالیت‌های مجموعه تئاترشهر در سال جدید نیز آغاز شد.
به گزارش سایت ایران تئاتر بیشترین فروش مربوط است به نمایش”چشم‌اندازی از پل” به کارگردانی منیژه محامدی که در تالار اصلی اجرا می‌شود.
این نمایش پس از دو اجرا و 913 تماشاگر که 780 تن از آنان میهمان بودند، 399 هزار تومان فروش داشته است.
پس از این کار نمایش”شما خانمی با مانتوی آبی ندیدید؟” در تالار سایه و به کارگردانی رحیم نوروزی توانست پس از چهار اجرا و 236 تماشاگر که 57 تن از آنان کارت میهمان در اختیار داشتند، 358 هزار تومان بفروشد.
در تالار قشقایی نمایش”خانم سرگرد باربارا” به کارگردانی مهرداد رایانی‌مخصوص پس از چهار اجرا و 192 تماشاگر که 92 تن از آنان میهمان بودند، 200 هزار تومان فروخت.
هما روستا نیز با نمایش”سانتا کروز” در تالار چهارسو پس از دو اجرا و 97 تماشاگر که 30 تن از این تعداد میهمان بودند، 167 هزار و 500 تومان فروش کرد.
نمایش”عروسی خون” به کارگردانی امیر دژاکام در تالار کوچک نیز پس از سه اجرا با 133 تماشاگر و 33 میهمان، 120هزار تومان فروخت.