در حال بارگذاری ...
برای مخاطب کودک و نوجوان به صحنه می رود

«شنگول و منگول و... » در تماشاخانه ایران تماشا

«نمایش شنگول و منگول و بزک زنگوله پا»، به کارگردانی سینا نورائی برای مخاطب کودک و نوجوان در تماشاخانه ایران تماشا تهران ، به روی صحنه خواهد بود.

به گزارش ایران تئاتر «شنگول و منگول و بزک زنگوله پا»، به نویسندگی و کارگردانی سینا نورائی برگرفته از قصه های فولکلور از تاریخ 14 تیرماه در تماشاخانه ایران تماشا تهران  روی صحنه خواهد بود.
این نمایش همانند سایر نمایش های کودک و نوجوان سینا نورائی، با نگاهی متعهدانه به ادبیات خاطره انگیز و فولکلور و به  شیوه موزیکال (موسیقی زنده در هنگام اجرا و پرهیز از پلی بک در بخش موسیقی) با بازیگران کودک و بزرگسال و طراحی صحنه ای با الهام از تصویر سازی کتاب های قصه ، آماده شده و از روز جمعه 14 تیر، میزبان کودکان ، نوجوانان و بزرگسالان خواهد بود . از جمله عواملی که نورائی را در اجرای این نمایش همراهی می کنند عبارتند از : آنا نمکچیان، سینا نورائی، پانیذ بدیعی، کیمیا کلانتر هاشمی،پرنیان خسروی مهر (به عنوان بازیگران). مینا ابراهیمی تنها، امید رضا بانیانی ، مهبد اسماعیلی (به عنوان نوازنده) .
شایان ذکر است که نمایش شنگول و منگول و بزک زنگوله پا از تاریخ چهاردهم  تیر لغایت چهاردهم مرداد ماه در تماشاخانه ایران تماشا به روی صحنه خواهد رفت.علاقمندان جهت تهیه بلیط می توانند به سایت تیوال مراجعه نمایند.

 




نظرات کاربران