در حال بارگذاری ...
بازی رسول نجفیان

«آدمها، قصه ها، آوازها» در کافه تریای اصلی مجموعه تئاتر شهر اجرا می شود

«آدمها، قصه ها، آوازها» عنوان تازه ترین پروژه اجرایی مجموعه تئاتر شهر است که از روز یکشنبه شانزدهم تیرماه به کارگردانی کامران شهلایی و بازی رسول نجفیان در کافه تریای اصلی این مجموعه اجرا می شود.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از واحد ارتباطات، آموزش و پژوهش مجموعه تئاترشهر، نمایش «آدم ها، قصه ها، آوازها» به نویسندگی و کارگردانی کامران شهلایی و بازی رسول نجفیان در قالب دور تازه اجرای نمایش های فضای کافه مجموعه تئاتر شهر از روز یکشنبه شانزدهم تیرماه در کافه تریای اصلی میزبان مخاطبان خواهد بود.
در توضیح این اثر نمایشی آمده است: «آدمها،قصه ها،آوازها نمایشی مستند و موزیکال بر اساس خاطرات نوستالژیک و ترانه های رسول نجفیان است که بسیاری از آنها توسط ایشان برای اولین بار اجرا خواهد شد و تا بحال شنیده نشده است. این اجرای موزیکال و کافه ای بر اساس فهرستی(منو) که امکان انتخاب به تماشاچی می دهد اجرا می شود و هر شب با شب قبل متفاوت اجرا می شود.»
نمایش «آدمها، قصه ها، آوازها» به کارگردانی کامران شهلایی و بازی رسول نجفیان از روز یکشنبه شانزدهم تیرماه ساعت 20 با مدت زمان 70 دقیقه در کافه تریای تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر اجرا می شود.
شکوفه بابایی دستیار کارگردان، مهتاب قرآنی گرافسیت، نسیم قنبری طراح لباس  تبسم ارگی عکاس دیگر عوامل اجرایی نمایش «آدمها، قصه ها، آوازها» را تشکیل می دهند.
برای کسب آخرین اطلاعات و اخبار تئاتر شهر به سایت این مجموعه به آدرس www.teatreshahr.com و کانال تلگرام Tehran_city_theater@ مراجعه کنید.




مطالب مرتبط

محمد لارتی، کارگردان حاضر در بخش صحنه‌ای جشنواره تئاتر فجر:

«چند روایت نامرتب»، نمایشی از دردهای ناشی از تنهایی است
محمد لارتی، کارگردان حاضر در بخش صحنه‌ای جشنواره تئاتر فجر:

«چند روایت نامرتب»، نمایشی از دردهای ناشی از تنهایی است

محمد لارتی، کارگردان نمایش «چند روایت نامرتب» معتقد است هدف نمایش او، نمایان­‌ساختن زخم­‌ها و دردهای ناشی از تنهایی است. زخم­‌ها و دردهایی که نه‌تنها جامعه ما، بلکه همه جوامع جهان با آن‌ها روبه‌رو هستند و درمان این دردها، نیازمند اراده جمعی و بشری است تا این چالش‌ها و ...

|

کامران شهلایی، یکی از کارگردانان نمایش «چند روایت نامرتب» مطرح کرد

نمایشی با سه اپیزود، حول محور تنهایی
کامران شهلایی، یکی از کارگردانان نمایش «چند روایت نامرتب» مطرح کرد

نمایشی با سه اپیزود، حول محور تنهایی

کامران شهلایی، یکی از کارگردانان نمایش «چند روایت نامرتب»، اثری که از طریق ورود به بخش تازه‌ها وارد مسابقه تئاتر ایران چهل‌ودومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر شد، می‌گوید این نمایش سه اپیزود با حضور یک بازیگر مرد و سه بازیگر زن، حول محور تنهایی است.

|

نظرات کاربران