در حال بارگذاری ...
پایان اجرای یک اثر برگزیده تئاتر دانشگاهی

نمایش «است» جای خود را به «آئورا» و «پِپ» داد

شب گذشته نمایش «است» برای آخرین بار در سالن اصلی تئاتر مولوی به صحنه رفت.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی مرکز تئاتر مولوی، نمایش «است» به کارگردانی پرنیا شمس شب گذشته، جمعه 14 تیرماه برای آخرین بار به صحنه رفته و با استقبال تماشاگران به کار خود پایان داد. همچنین نمایش «آئورا» به کارگردانی محمد مجدطاهری که از دیگر آثار موفق جشنواره بیست و دوم تئاتر دانشگاهی ست، در سالن اصلی مرکز تئاتر مولوی روز پنج شنبه 13 تیرماه ساعت 20:30 برای نخستین بار به صحنه رفت.

علاوه بر این از فردا، یکشنبه 16 تیرماه نیز، نمایش «پِپ» به کارگردانی اسماعیل کمالی دهقان در سالن اصلی این مرکز به صحنه خواهد رفت.

گفتنی ست در نمایش «آئورا» بازیگرانی همچون امید اشرفی مقدم، شبنم دادخواه، نگار سلحشور، فاطمه سوهانی، علیرضا شریفی و ماکان محمودی به ایفای نقش می پردازند.

همچنین از دیگر عوامل این نمایش می توان به مجید زارع (تهیه کننده)، شهاب آگاهی (مشاور کارگردان)، محمد مجدطاهری (طراح موسیقی)، نوید گوهری (مشاور موسیقی)، سعیده خان بابائی (طراح صحنه و نور)، مائده حسینی (طراح لباس)، کیارش مسیبی (عکاس) و را استودیو (طراح گرافیک) اشاره کرد.

آئورا نمایشی در ژانر اسطوره ای ست که در جشنواره ی بیست و دوم تئاتر دانشگاهی موفق به کسب تندیس های بهترین بازیگری زن، بهترین طراحی موسیقی و بهترین عکس گردید. این نمایش اقتباسی است از ادیپ، ادیپ در کلنوس و آنتیگون که در بستری موسیقایی به معاصر سازی تراژدی سه گانه ی سوفکل میپردازد.

علاقمندان می توانند برای دیدن نمایش های «پِپ» و «آئورا» که همه روزه -به جز شنبه ها- به ترتیب در ساعت 18:45 و 20:30 به صحنه می روند، به مرکز تئاتر مولوی دانشگاه تهران به نشانی خیابان انقلاب، خیابان ۱۶ آذر، جنب باشگاه دانشجویان، مرکز تئاتر مولوی مراجعه کنند.

 




نظرات کاربران