در حال بارگذاری ...
برای حضور در جشنواره آئینی و سنتی

تمرین «حکایت میرزاآقا هاشم» با حضور کامیابی مسک آغاز شد

تمرینات نمایش «حکایت میرزاآقا هاشم» به نویسندگی و کارگردانی رضا عاشوری فر با حضور احمد کامیابی مسک آغاز شد این اثر برای شرکت در جشنواره آیینی سنتی آماده می‌شود.

به گزارش ایران تئاتر روز پنجشنبه 14 تیرماه پروفسور احمد کامیابی مسک با حضور در پلاتو مان، در تمرین گروه نمایشی «حکایت میرزاآقاهاشم» حضور یافت و تمرین زیر نظر ایشان برگزار شد. کامیابی مسک در پایان تمرین نیز راهنمایی‌هایی برای بهتر شدن کار ارائه کرد.
ایشان از اهمیت حفظ و گسترش و انتقال آیین‌های ایرانی به شیوه علمی و درست برای مخاطب سخن گفت و درباره این نمایش که تلاش نموده تا تئاتری ایرانی با دغدغه‌ها و مسائل مردم این سرزمین باشد آرزوی موفقیت کرد او همچنین از لحظات جذاب نمایش تعریف نموده و برای رفع کاستی‌های آن نکاتی را متذکر شد.
این نمایش به نویسندگی و کارگردانی رضا عاشوری فر برای شرکت در جشنواره آیینی سنتی آماده می‌شود.
نویسنده «حکایت میرزاآقاهاشم» این نمایشنامه را بازخوانی متفاوتی از اثر «میرزاآقاتبریزی» دانسته که در دوره هفدهم همین جشنواره، از نمایشنامه های برگزیده بخش نمایشنامه نویسی بوده است. وی درباره شیوه کارگردانی این نمایشنامه گفته: تلاش شده تا از شیوه های سنتی اجرای نمایش ایرانی با رویکردی جدید در این نمایش که برای شرکت در جشنواره آماده می‌شود استفاده نماید.
در این نمایش بازیگرانی چون مهدی یزدانی، مجید ستایش، امیرعلی قلیپور، الهه فربدزاده، امیر زنگی، علی سوهانی، مریم میرزایی، امیرعلی زیارتی، علی جهانجونیا، پیمان رمضانی و برخی دیگر از دانشجویان به ایفای نقش می پردازند.




نظرات کاربران