در حال بارگذاری ...
در عمارت نوفل لوشاتو

کرونوس پس از 30 اجرا به کار خود پایان داد

نمایش کرونوس به کارگردانی علی صفری بعد از ۳۰ شب اجرا به کار خود پایان داد.

به گزارش ایران تئاتر نمایش کرونوس به نویسندگی و کارگردانی علی صفری و تهیه کنندگی سعید صفرپور و سالار موسوی بعد از ۳۰ شب اجرا در عمارت نوفل لوشاتو به کار خود پایان داد.
نمایش کرونوس طی این شب‌ها میزبان هنرمندانی همچون شهرام کرمی، رضا درمیشیان، مرتضی‌علی عباس‌میرزایی، افشین هاشمی، اشکان خیل نژاد، شیرین یزدان بخش، سید محمد مساوات، محمدحسین مهدویان، حسین مسافر آستانه، گلاب آدینه، شبنم قلی‌خانی، ابراهیم پشت کوهی، حامد اصغر زاده، رسول کاهانی، عبدالرضا زرین کوب، ایمان اشراقی، حامد سلیمان زاده، امیررضا طلاچیان و هادی عامل هاشمی بود.
حسین منفرد، کوروش شاهونه، میلاد آریافر، ابراهیم ناییج، علیرضا گلدهی، امیرعلی گودرزی و رها حاجی زینل بازیگرانی بودند که در نمایش «کرونوس» به ایفای نقش پرداختند.
علی صفری در خصوص ادامه روند اجرا‌های گروه تئاتر سه گانه گفت: در حال حاضر دو نمایش مربع و فرمالیته را در پیش تولید داریم، علاوه بر آن نگارش اثری با نام "هومولودر" را در برنامه دارم که به نوعی نسخه دوم آشویتس زنان، اما اینبار درباره دیکتاتوری حکومت استالین است، به امید خدا کرونوس را برای فجر ارائه می‌دهیم و در صورت انتخاب با قدرتی بسیار بیشتر و با درس گرفتن از ۳۰ شب اجرا بار دیگر این نمایش را روی صحنه خواهیم برد.
کرونوس روایتی از پیچیدگی زمان و تلاش انسان برای بقا در سال ۳ هزار میلادی است، این نمایش تجربه تازه صفری پس از آثاری همچون «آشویتس زنان»، «هجوم» است.




نظرات کاربران