در حال بارگذاری ...

استقبال بی نظیر از اجراخوانی نمایشنامه خواستگاری ادامه دارد

نمایشنامه کمدی خواستگاری نوشته انتوان چخوف که این روزها در فرهنگسرای ارسباران اجرا می شود با استقبال بی نظیر مخاطبان همراه شده است.

به گزارش ایران تئاتر این اثر نمایشی با کارگردانی حسام کلانتری از 18 تیر ماه اجرای خود را در فرهنگسرای ارسباران آغاز کرده و در روزهای اجرا میزبان جمع بسیاری از تماشاگران و هنرمندان بوده است.
این اجراخوانی با تهیه کنندگی دانشگاه جامع علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۴۶ تهران آماده شده است که حسام کلانتری آن را کارگردانی کرده و مهران مرادی به عنوان مشاور کارگردان با این گروه همکاری دارد.
احسان مصحفی مدیر اجرای این اثر نمایشی است و در گروه بازیگران سمیه آباده، مسعود بهارلو، حمید فتوحی و پریسا فلاح زاده همکاری دارند.
طراحی لباس توسط  فاطمه محمدی، گریم سرور جعفریان، سهیل جعفریان و دستیار کارگردان و مدیر صحنه مینا کاظمی، محمد جواد مقیمی، امیر حسین کشاورز، روابط عمومی زهرا شایان‌فر، پوستر و بروشور پریسا فلاح‌زاده و عکس الهام آسیایی و عاطفه خانی بر عهده دارند.
اجراخوانی نمایشنامه خواستگاری تا 27 تیرماه ، ساعت 21 در سالن استاد ذوالفقاری فرهنگسرای ارسباران برگزار می شود و علاقه مندان می توانند از طریق سایت تیوال نسبت به خرید بلیط اقدام کنند.
بلیت های این اجراخوانی برای کلیه دانشجویان نیم بها است.




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با کارگردان «استخوان ماهی جادویی»

احسان مجیدی: زنگ خطر آثار کودک به صدا درآمده است
گفت‌وگو با کارگردان «استخوان ماهی جادویی»

احسان مجیدی: زنگ خطر آثار کودک به صدا درآمده است

احسان مجیدی، کارگردان «استخوان ماهی جادویی» با بیان اینکه نبود زیرساخت مناسب از نظر متن و سالن اجرا برای تولید تئاتر نوجوان یکی از مشکلات اساسی این عرصه است، از به صدا درآمدن زنگ خطر برای آثار کودک گفت.  

|

نظرات کاربران