در حال بارگذاری ...
با موضوع نگاه انسان‌ها به مرگ

«فقط چهل‌روزه بودم» آماده اجرا می‌شود

مسعود طیبی که به‌تازگی نمایش «خون به پا می‌شود» را در تماشاخانه ایرانشهر به پایان رسانده است، جدیدترین اثرش نمایش «فقط چهل‌روزه بودم» را برای اجرا در روزهای آینده تمرین می‌کند.

به گزارش ایران تئاتر این نمایشنامه را مسعود هاشمی نژاد نوشته است و سیری معنوی در باب مرگ و دیدگاه انسان‌ها به مرگ دارد که نمی‌خواهند از عزیزان خود جدا شوند،‌ همچنان که در روایت‌های بسیاری نیز اشاره‌شده روح پس از مرگ تا چهل روز به دلیل دلبستگی به عزیزان در اطراف خانه خود حضور دارد و پس از قطع دلبستگی دنیای ماده را ترک می‌کند.
این نمایش پیشتر در بخش اساتید جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی به روی صحنه رفته است.
این نمایش به تهیه کنندگی صادق زارعی است و ایمان میرهاشمی و آرزو صفی یاری نیز در آن ایفای نقش می کنند. سایر عوامل اثر سعید آرین طراح صحنه، بتسامه نعیمایی طراح گریم، متین کی منش طراح لباس، مجتبی گیویان طراح نور، کامران حاجی علی اکبر دستیار کارگردان، غزاله مهدی زاده منشی صحنه،‌ یاسین حسینی ساخت تیزر و تبلیغات، یونس عبدالله زاده آهنگساز، سینا سید آبادی طراح گرافیک و سمیه طیبی مشاور کارگردان و امور رسانه هستند.




مطالب مرتبط

نقدی بر نمایش «نفرین رزالین» نوشته و کار مسعود طیبی

رومئو و ژولیت؛ قربانیان عشقی نافرجام در رقابت صاحبان قدرت
نقدی بر نمایش «نفرین رزالین» نوشته و کار مسعود طیبی

رومئو و ژولیت؛ قربانیان عشقی نافرجام در رقابت صاحبان قدرت

سیدعلی تدین صدوقی: این شب‌ها گذرتان به تئاتر شهر بیفتد در سالن قشقایی می‌توانید تماشاگر نمایش «نفرین رزالین» تازه‌ترین اثر نمایشی مسعود طیبی باشید. نمایشی که درام معروف «رومئو و ...

|

نظرات کاربران