در حال بارگذاری ...

محمود فرهنگ برنامه‌های تالار سنگلج را اعلام کرد

مراسم معارفه محمود فرهنگ مدیر جدید تالار سنگلج روز گذشته در این تالار برگزار شد.به گزارش سایت ایران تئاتر، این مراسم با حضور سیاه‌کارزاده(معاون مالی اداری مرکز هنرهای نمایشی)، حسین پارسایی دبیر شورای تئاترشهر، کیوان نخعی مدیر سابق این تالار و کارمندان تالار سنگلج برگزار شد.فرهنگ در گفت‌وگو با سایت ایران تئاتر درباره برنامه‌های آینده این تالار گفت:« در حال حاضر چهار نمایش برای اجرای عمومی دراین سالن پیشنهاد شده است. همچنین در اردیبهشت ماه به مدت یک هفته میزبان جشنواره میثاق خواهیم بود.»

مراسم معارفه محمود فرهنگ مدیر جدید تالار سنگلج روز گذشته در این تالار برگزار شد.
به گزارش سایت ایران تئاتر، این مراسم با حضور سیاه‌کارزاده(معاون مالی اداری مرکز هنرهای نمایشی)، حسین پارسایی دبیر شورای تئاترشهر، کیوان نخعی مدیر سابق این تالار و کارمندان تالار سنگلج برگزار شد.
فرهنگ در گفت‌وگو با سایت ایران تئاتر درباره برنامه‌های آینده این تالار گفت:« در حال حاضر چهار نمایش برای اجرای عمومی دراین سالن پیشنهاد شده است. همچنین در اردیبهشت ماه به مدت یک هفته میزبان جشنواره میثاق خواهیم بود.»
فرهنگ در ادامه، برگزاری جلسات نمایشنامه‌خوانی، حمایت از گونه‌های نمایش ایرانی، اجرای نمایشنامه‌های کمدی خارجی، برگزاری نشست‌های پژوهشی و علمی برای تئاتر، دعوت از هنرمندان شهرستانی برای برگزاری هفته تئاتر استان‌ها همکاری و خواهرخواندگی با یکی از تالارهای جهان، اجرای نمایشدر ساعت‌های صبح‌، برگزاریwork shop و کارگاه‌های مختلف تئاتر، برگزاری نمایشگاه‌ عکس، برپایی کلاس‌های آموزشی تئاتر و مهمتر از همه بازسازی ساختمان تالار را از دیگر برنامه‌های این تالار اعلام کرد.
فرهنگ در پاسخ به این سوال که آیا همچنان نمایش‌هایی که به گونه‌های نمایش ایرانی نزدیک باشند در این تالار اجرا خواهد شد، گفت:« فعلاً چند نمایشی که برای اجرا در این تالار پیشنهاد شده، در حال و هوای گونه‌های نمایش ایرانی است. اگر چه جزء گروه‌های سنتی تئاتر نیستند و به نوعی حرفه‌ای محسوب می‌شوند، اما کارهایشان به گونه‌های نمایش ایرانی نزدیک است. در عین حال اگر نمایش خوبی هم پیشنهاد شود که دور از فضای نمایش‌های ایرانی باشد، منعی برای اجرای آن در تالار سنگلج نخواهیم داشت.»