در حال بارگذاری ...

”پسران تاریخ” آوریل میهمان برادوی می‌شود

”پسران تاریخ” نمایش معروفی از نمایشنامه‌نویس بریتانیایی آلان بنت آوریل ۲۰۰۶ در برادوی بر روی صحنه خواهد رفت.به گزارش سایت ایران تئاتر، این نمایش منتقد پسند که در لندن اجرا و موفق به دریافت جایزه اولیویر شد توسط دو تهیه کننده معروف برادوی به نام‌های باب بویت و بیل هابر آماده نمایش خواهد شد و آنان امیدوارند بتوانند از ۱۴ بازیگر بریتانیایی این نمایش در اجرای برادوی آن نیز استفاده کنند.

”پسران تاریخ” نمایش معروفی از نمایشنامه‌نویس بریتانیایی آلان بنت آوریل 2006 در برادوی بر روی صحنه خواهد رفت.
به گزارش سایت ایران تئاتر، این نمایش منتقد پسند که در لندن اجرا و موفق به دریافت جایزه اولیویر شد توسط دو تهیه کننده معروف برادوی به نام‌های باب بویت و بیل هابر آماده نمایش خواهد شد و آنان امیدوارند بتوانند از 14 بازیگر بریتانیایی این نمایش در اجرای برادوی آن نیز استفاده کنند. این اجرا بخشی از یک تور سیار نمایشی خواهد بود که قرار است”پسران تاریخ” را برای اجرا علاوه بر برادوی به استرالیا و دو شهر دیگر در بریتانیا ببرد.
نیکولانس هایتنر که کارگردانی این نمایش را در لندن بر عهده داشته است به همراه نمایشنامه‌نویس آن آلان بنت همچنین درصدد ساخت نسخه سینمایی آن با حضور همه بازیگرن اوریژینال همچون ریچارد گریفیث هستند.
موضوع نمایش”پسران تاریخ” درباره یک مدرسه پسرانه در بریتانیا است.