در حال بارگذاری ...

یازدهمین سالگرد اجرای”دیو و دلبر”در برادوی جشن گرفته شد

نمایش معروف”دیو و دلبر” برگرفته از یکی از کارتونهای معروف کمپانی والت دیزنی به همین نام روز گذشته یازدهمین سالگرد اجرای خود را در برادوی جشن گرفت.به گزارش سایت ایران تئاتر، این موزیکال معروف و پرتماشاگر که ششمین نمایش طولانی مدت در تاریخ نمایش برادوی است یازده سال پیش در تاریخ ۱۸ آوریل ۱۹۹۴ در تماشاخانه پالاس روی صحنه رفت.

نمایش معروف”دیو و دلبر” برگرفته از یکی از کارتونهای معروف کمپانی والت دیزنی به همین نام روز گذشته یازدهمین سالگرد اجرای خود را در برادوی جشن گرفت.
به گزارش سایت ایران تئاتر، این موزیکال معروف و پرتماشاگر که ششمین نمایش طولانی مدت در تاریخ نمایش برادوی است یازده سال پیش در تاریخ 18 آوریل 1994 در تماشاخانه پالاس روی صحنه رفت. این نمایش تا قبل از انتقال به سالن نمایش لونت فونتن در مجموع 2250 اجرا در تماشاخانه پالاس داشت. نمایش موزیکال ”دیو و دلبر” همچنین به تازگی نقطه عطف دیگری را پشت سرگذاشت و آن چهار هزار و پانصدمین اجرای آن در هشتم آوریل 2005 بود.
نمایش کلاسیک”دیو و دلبر” درباره عشقی آتشین میان یک زن زیبارو و جوان و دیوی است که در حقیقت شاهزاده بوده و به شکل یک دیو طلسم شده درآمده است. این نمایش هر ساله تماشاگران بسیاری در برادوی دارد و دو بازیگر به نام‌های استیو بلانچارد و بروک تانله‌ای در نقش‌های اصلی این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.