در حال بارگذاری ...

همکاری ما با آموزش و پرورش به حضور کارشناسان این وزارتخانه بستگی دارد

سند توسعه تئاتر شامل همه ارگان‌ها و بخش‌هایی می‌شود که با هنر تئاتر در ارتباط هستند. ارگان‌هایی مانند کانون پرورش و فکری کودکان، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس و آموزش و پرورش

نقش آموزش و پرورش در تنظیم سند توسعه تئاتر پررنگ خواهد بود.
رحمت امینی در گفت‌وگو با سایت ایران تئاتر گفت:«سند توسعه تئاتر شامل همه ارگان‌ها و بخش‌هایی می‌شود که با هنر تئاتر در ارتباط هستند. ارگان‌هایی مانند کانون پرورش و فکری کودکان، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس و آموزش و پرورش.»
وی خاطر نشان کرد:«آموزش و پرورش در این میان می‌تواند نقش مهمی داشته باشد چرا که این ارگان تاثیر بسزایی در تربیت نیروی انسانی دارد و به همین خاطر می‌تواند در پرورش نیروی انسانی برای تئاتر چه به لحاظ تماشاگر و چه به لحاظ هنرمند نقش مهمی ایفا کند.»
امینی تصریح کرد:« در جلسه‌ای که به همراه دکتر نشان و آقایان قنواتی و علیپور در دفتر برنامه‌ریزی امور فرهنگی و مشاوره آموزش و پرورش داشتیم، دکتر نشان به حضور آموزش و پرورش در تنظیم سند توسعه تئاتر اشاره کردند.»
وی افزود:«اینکه چقدر این همکاری صورت بگیرد، بستگی به حضور کارشناسان آموزش و پرورش دارد. ما اعلام آمادگی کرده‌ایم که نقطه نظرات کارشناسی آنان را دریافت کنیم.»
او در پایان گفت:«تهیه سند توسعه تئاتر یک پروژه ملی است و همه ارگان‌ها باید در آن نقش داشته باشند.»