در حال بارگذاری ...

منصور خلج و انتشار”سه نمایشنامه همراه“

از منصور خلج تاکنون مجموعه پنج جلدی درام نویسان جهان، نمایشنامه نویسان ایران از آخوندزاده تا بیضایی، کتاب تاریخچه نمایش در کرمانشاه، صحنه‌پردازان، تئاتر و نشانه‌ها، نمایشنامه منطق‌الطیر و... منتشر شده است.

کتاب”سه نمایشنامه همراه” نوشته منصور خلج در نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود.
منصور خلج با اعلام این خبر به سایت ایران تئاتر افزود:« سه نمایشنامه”جاری مثل جویبار” ،”کجا کجا پرنده‌ها” و”نیرنگ” در قالب یک کتاب توسط انتشارات صنوبر به چاپ رسیده است.»
وی با اشاره به این که این سه نمایشنامه را حدود سه چهار سال قبل نوشته، گفت:« این نمایشنامه‌ها اجرا شده‌اند.”جاری مثل جویبار” و”کجا کجا پرنده‌ها” را خودم روی صحنه برده‌ام و ”نیرنگ”توسط عادل بزدوده در جشنواره عروسکی اجرا شد.»
خلج با بیان این که هر سه نمایشنامه‌ها را برای گروه سنی کودک و نوجوان نوشته درباره اجرای نمایش صحنه‌های گفت:« قرار بود سال گذشته نمایش”ادیپ شهریار” اثر سوفوکل را کار کنم که نشد. امسال هم صحبت‌هایی شده ولی مسوولان می‌گویند سالنی برای اجرا نمی‌توانند در اختیارمان قرار دهند.»
گفتنی است از منصور خلج تاکنون مجموعه پنج جلدی درام نویسان جهان، نمایشنامه نویسان ایران از آخوندزاده تا بیضایی، کتاب تاریخچه نمایش در کرمانشاه، صحنه‌پردازان، تئاتر و نشانه‌ها، نمایشنامه منطق‌الطیر و... منتشر شده است.