در حال بارگذاری ...

جمشید خانیان و یک کتاب جدید درباره”جنگ”

کتاب”وضعیت‌های نمایشی جنگ” نوشته جمشید خانیان، در نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود.به گزارش سایت ایران تئاتر، این کتاب نگاهی پژوهشی به نمایشنامه‌نویسی جنگ دنیا و جنگ ایران و عراق دارد که توسط این نویسنده نگاشته شده و در مراحل پایانی چاپ قرار دارد. خانیان اخیراً نمایشی تحت عنوان”اگر مرد کوچولویی پیدا بشه که می‌خندید” نوشته که به طور همزمان توسط دو گروه نمایشی در اصفهان و تهران برای حضور در جشنواره‌های استانی و فجر در حال تمرین است.

کتاب”وضعیت‌های نمایشی جنگ” نوشته جمشید خانیان، در نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود.
به گزارش سایت ایران تئاتر، این کتاب نگاهی پژوهشی به نمایشنامه‌نویسی جنگ دنیا و جنگ ایران و عراق دارد که توسط این نویسنده نگاشته شده و در مراحل پایانی چاپ قرار دارد. خانیان اخیراً نمایشی تحت عنوان”اگر مرد کوچولویی پیدا بشه که می‌خندید” نوشته که به طور همزمان توسط دو گروه نمایشی در اصفهان و تهران برای حضور در جشنواره‌های استانی و فجر در حال تمرین است.
جمشید خانیان همچنین از اعضای هیئت داوران مسابقه نمایشنامه‌نویسی است که با تالار هنر اصفهان همکاری دارد.
خانیان در گفت‌وگو با سایت ایران تئاتر افزود:«این مسابقه با همکاری شهرداری اصفهان برگزار می‌شود و مهلت فراخوان آن تا خرداد ماه سال جاری بوده که به دلیل اضافه شدن بخش مشاهیر اصفهان به این مسابقه مهلت آن تا شهریور ماه تمدید شده است.»
لازم به ذکر است سال گذشته نمایشنامه”غول زنگی قلعه سنگ‌ باران” به نویسندگی جمشید خانیان و با کارگردانی شکرخدا گودرزی در تالار نو مجموعه تئاترشهر اجرا شد.