در حال بارگذاری ...

ساخت چهار سالن جدید تا سال 85

رسول خادم، عضو شورای شهر تهران از خانه تئاتر بازدید کرد.خادم نوید داد که در سال ۱۳۸۴ دو سالن تئاتر جدید ساخته شده و ابراز امیدواری کرد تا در سال ۱۳۸۵ دو سالن دیگر بر مجموعه سالن‌های تئاترشهر تهران اضافه شود.

رسول خادم، عضو شورای شهر تهران از خانه تئاتر بازدید کرد.
به گزارش سایت ایران تئاتر از روابط عمومی خانه تئاتر، در این جلسه که با حضور اعضای هیئت مدیره خانه تئاتر تشکیل شد، پیرامون مسایل و مشکلات تئاتر کشور بحث و گفت‌وگو شد. در این جلسه درباره مشکلات سالن نیمه کاره تئاتر ایرانشهر، کمبود تجهیزات و سالن تئاتر در کشور و شهر تهران بحث و گفت‌وگو شد. رسول خادم ورزشکار گران‌قدر کشور در این نشست گفت:«کمبود سالن تئاتر یکی از مشکلات مهم هنرمندان تئاتر است، که می‌باید با همیاری هنرمندان، شورای شهر تهران و سازمان‌های دیگری همچون شهرداری تهران حل شود.»
وی نوید داد که در سال 1384 دو سالن تئاتر جدید ساخته شده و ابراز امیدواری کرد تا در سال 1385 دو سالن دیگر بر مجموعه سالن‌های تئاترشهر تهران اضافه شود.
در این جلسه مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره خانه تئاتر مسایل مختلفی که نیاز به همراهی و همدلی شورای شهر تهران را دارد مطرح کرده و خواستار تعامل و نزدیکی بیشتری میان شورای شهر تهران و خانه تئاتر شدند. در پایان این جلسه قرار شد که این نشست‌ها ادامه داشته تا با تعامل و نزدیکی مستمر مسایل و مشکلات هنرمندان تئاتر کشور هر چه بیشتر مرتفع شود.