در حال بارگذاری ...

نمایش”ژولیوس سزار به روایت کابوس” با تغییرات عمده اجرا می‌شود

نمایش”ژولیوس سزار به روایت کابوس” به کارگردانی کیومرث مرادی خرداد ماه سال جاری در تالار چهارسو مجموعه تئاترشهر روی صحنه خواهد رفت.این نمایش در جشنواره تئاتر فجر سال ۸۳ نیز روی صحنه رفت اما به گفته‌ کارگردان این نمایش، اجرای نمایش”ژولیوس سزار به روایت کابوس” با تغییرات عمده‌ای همراه خواهد بود.

نمایش”ژولیوس سزار به روایت کابوس” به کارگردانی کیومرث مرادی خرداد ماه سال جاری در تالار چهارسو مجموعه تئاترشهر روی صحنه خواهد رفت.
به گزارش سایت ایران تئاتر این نمایش نوشته نغمه ثمینی است و بازیگرانی چون احمد ساعتچیان، بهنام تشکر، مهدی بجستانی، مسعود حجاز‌ی‌مهر و ... در آن به ایفای نقش خواهند پرداخت. این نمایش در خصوص کابوسی از مرگ سزار است که او در این کابوس به حقایق تیره‌ای پی می‌برد.
طراحی صحنه این نمایش به عهده پیام فروتن و طراحی لباس آن را نرمین نظمی انجام می‌دهد. همین‌طور علیرضا ساعتچیان به عنوان آهنگساز با این نمایش همکاری دارد.
لازم به ذکر است، این نمایش در جشنواره تئاتر فجر سال 83 نیز روی صحنه رفت اما به گفته‌ کارگردان این نمایش، اجرای نمایش”ژولیوس سزار به روایت کابوس” با تغییرات عمده‌ای همراه خواهد بود.